Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

 

I. DEFINITII

II. ACORDUL DE UTILIZARE A PROIECTULUI Bringo

III. SERVICIILE DISPONIBILE UTILIZATORILOR

IV. ACHIZITIA PRODUSELOR

V. DECLARATIILE LIVRATORULUI

VI. LIVRAREA SI PLATA PRODUSELOR

VII. RASPUNDEREA PRIVIND PRODUSELE ACHIZITIONATE

VIII. SERVICIUL DE COLECTARE SGR

IX. REGULAMENTUL PRIVIND SERVICIILE DIGITALE

X. LIMITE DE ACCES SI UTILIZARE A Bringo 

XI. INREGISTRAREA UTILIZATORULUI 

XII. BENEFICII PERSOANE INCADRATE IN GRAD DE HANDICAP

XIII. CONTINUT FURNIZAT DE UTILIZATORI

XIV.  LEGATURI CATRE SITE-URI ALE UNOR TERTE PARTI

XV. DECLINAREA SI LIMITAREA RASPUNDERII

XVI. DESPAGUBIRI

XVII. DREPTURI DE AUTOR, PROPRIETATEA INTELECTUALA

XVIII. NULITATE

XIX. LEGEA APLICABILA SI INSTANTA DE JUDECATA

XX. MODIFICAREA SI ACTUALIZAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR

 


 

 

 

I. DEFINITII

  1. Termenii utilizati in prezentul contract vor avea urmatoarele semnificatii:
  2. Bringo” inseamna un program de calculator (software), care include si interfata grafica a acestuia, asupra caruia Bringo Magazin S.R.L., cu sediul in Bucureşti, str. Mihai Eminescu, nr. 108-112, etaj 5, sectorul 2, inregistrata la Oficiul registrului comertului sub nr.  J40/13752/2016, avand cod fiscal RO36649034 (denumit in continuare "Bringo Magazin"), detine toate drepturile de autor respectiv programul de calculator conceput pentru a fi rulat pe un echipament informatic mobil, de tipul smartphone si/sau tableta, si/sau pe un computer si care este pus la dispozitia Utilizatorilor de catre Bringo Magazin, inclusiv, in functie de politicile de afaceri Bringo Magazin, prin intermediul paginii de internet www.bringo.ro („Bringo.ro” sau „Site-ul”). Prin accesarea programului de calculator Bringo se vor putea incheia raporturi juridice intre Utilizatori (Parteneri si Clienti, Livratori si Clienti), in temeiul carora Clientul va putea plasa o comanda pentru achizitionarea unuia sau mai multor Produse care vor fi afisate in interfata grafica a Bringo si care vor fi livrate Clientului de catre Livrator, in termenii si conditiile prevazute in acest contract. Suplimentar, odata cu efectuarea unei comenzi prin intermediul Aplicatiei Bringo de produse vandute de Partenerul Carrefour, Clientul va putea opta si pentru Serviciul de Colectare SGR, conform termenilor si conditiilor prevazute in prezentul document la Sectiunea VIII.
  3. Client” inseamna persoana fizica sau juridica care achizitioneaza unul sau mai multe Produse, prin lansarea unei comenzi ferme catre Livrator, utilizand aplicatia Bringo.
  4. Partener” – inseamna orice profesionist, societate care desfășoară activități comerciale de desfacere cu amănuntul în magazine specializate sau nespecializate de produse alimentare și/sau nealimentare, care vinde Produse Clientilor urmare a comenzilor acestora efectuate utilizand Bringo.
  5. Livrator” – inseamna atat Livratorul Bringo Magazin, cat si Livratorul Tert.
  6. Livrator Bringo Magazin” – inseamna Bringo Magazin S.R.L. ce livreaza prin intermediul angajatilor sai Produsele Clientului, pe baza comenzii acestuia din urma lansata in cadrul aplicatiei Bringo.
  7. Livrator Tert” – este o persoana fizica autorizata sau o persoana juridica ce in temeiul unor relatii contractuale cu Bringo Magazin, care includ si prezentii Termeni si Conditii, presteaza servicii constand in achizitionarea de Produse pe seama Clientului, în baza și în limitele mandatului, dupa caz, cu/fara reprezentare acordat de acesta si livrarea Produselor respectivului Client conform comenzii acestuia din urma lansata in cadrul Bringo, contra unei taxe de livrare.
  8. Produs” sau „Produse” – inseamna un produs sau produse alimentare si/sau nealimentare oferite spre vanzare de catre Partener in magazinele proprii si/sau in magazinele unor terti si care sunt listate in Bringo si care pot fi achizitionate de Client si livrate acestuia prin Livrator, prin plasarea unei comenzi acceptate de Livrator prin intermediul Bringo.
  9. Echipament Informatic” – inseamna un echipament informatic mobil, de tipul smartphone si/sau tableta (pe care este instalat un sistem de operare iOS , Android sau Windows Mobile), și/sau computer (de tip desktop sau laptop) si care poate rula corespunzator aplicatia Bringo.
  10. Comanda orice” – inseamna o modalitate de comanda, prin care utilizatorul poate solicita achizitionarea de produse din magazine care nu sunt listate in platforma Bringo.
  11. Utilizator" - orice persoana care acceseaza sau utilizeaza Bringo.
  12. Serviciul de colectare SGR”- serviciul oferit de catre Bringo in parteneriat exclusiv cu Carrefour Romania S.A. de colectare prin intermediul Livratorilor a Ambalajelor SGR de la Clienti odata cu livrarea Produselor comandate de acestia din magazinele Carrefour prin intermediul Aplicatiei Bringo,
  13. Ambalaje SGR”- Ambalaje primare nereutilizabile supuse sistemului de garantie returnare (denumit in continuare “SGR”), astfel cum este acesta reglementat in cuprinsul Legislatiei Aplicabile, respectiv ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care au aplicat marcajul SGR (simbolul SGR si codul EAN), conform Legislatiei Aplicabile. Nu intra in aceasta categorie următoarele: pahare pentru băuturi, ambalaje de tip pouches - ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box - băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire; ambalajul se consideră deşeu de ambalaj atunci când este predat spre reciclare,
  14. Ambalaje necorespunzatoare”- Ambalaje, precum și orice alt tip de material, care nu respectă cerințele prevăzute în Legislația Aplicabilă si in prezentele Termeni si conditii.
  15. Legislatie Aplicabila”- Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor şi a deșeurilor de ambalaje, cu modificările şi completările ulterioare (”Legea nr. 249/2015”), Hotărârea Guvernului nr. 1074/2021 privind stabilirea sistemului de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile (”H.G. nr. 1074/2021”), Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor (”OUG nr. 92/2021”), precum și orice alte prevederi legale, statute, reguli, coduri, ordonanțe, directive, instrucțiuni, ordine, decizii și/sau reglementări, inclusiv cele emise de organele de reglementare aplicabile în mod obligatoriu Administratorului SGR și/sau comerciantilor, cu modificările și actualizările de la anumite intervale de timp,
  16. Administratorul SGR”- RETURO SISTEM GARANTIE RETURNARE S.A.
  17. Garantia”- Suma plătită de către Client la momentul achiziționării unui produs în Ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului, gestionată în cadrul SGR de către Administratorul SGR şi care este restituită integral Clientului la momentul returnării Ambalajului SGR catre Livrator,
  18. Valoarea Garanției”- Valoarea în RON stabilită pentru fiecare unitate de Ambalaj SGR, astfel cum este prevăzută de Legislația Aplicabilă.
  19. Voucher SGR”- tichet valoric electronic care cuprinde Valoarea Garantiei, eliberat Clientului in contul sau din Aplicatia Bringo, pe care acesta îl poate întrebuinţa pentru achitarea altor cumpărături, plasate prin intermediul aplicatiei Bringo din hipermarket-urile Carrefour, cu exceptia urmatoarelor magazine, care au sisteme informatice diferite: Carrefour Pantelimon, Carrefour Lujerului, Carrefour Sun Plaza, Carrefour Soseaua Alexandriei, Carrefour Constanta Bratianu, Carrefour City Park, Carrefour Bacau, Carrefour Cluj (2) Grigorescu, Carrefour Drobeta 2, Carrefour AFI Ploiesti.
  1. Echipament automat de preluare (RVM)”- Dispozitiv automat proiectat astfel incat sa preia Ambalajul SGR, sa recunoasca si sa permita validarea o singura data a returnarii Ambalajului SGR in cadrul SGR prin validarea eligibilitatii Ambalajului SGR si/sau compactarea sau zdrobirea instanta a acestuia si sa emita un voucher cu detaliile returnarii, respectiv cantitatea returnata si Valoarea Garantiei.
  1. Punct de returnare”- Spațiu organizat şi gestionat de către Carrefour, în care Ambalajele SGR sunt predate de Livrator angajatilor Carrefour in scopul returnarii conform Legislatiei Aplicabile, prin metoda manuala sau prin echipament automat de preluare (“RVM”),
  2. Magazine Carrefour”- Hipermarket-urile operate de Partenerul CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoana juridica româna, cu sediul in strada Gara Herastrau, nr. 4C, Green Court Bucharest, Cladirea B, etajele 4-7, sector 2, Bucuresti, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare RO 11588780 (“Carrefour”), astfel cum sunt acestea listate in Aplicatia Bringo, de la care sunt achizitionate produsele comandate de Client. 

Serviciul de colectare SGR este disponibil pentru comenzile plasate din magazinele Carrefour, cu cu exceptia urmatoarelor magazine, care au sisteme informatice diferite: Carrefour Pantelimon, Carrefour Lujerului, Carrefour Sun Plaza, Carrefour Soseaua Alexandriei, Carrefour Constanta Bratianu, Carrefour City Park, Carrefour Bacau, Carrefour Cluj (2) Grigorescu, Carrefour Drobeta 2, Carrefour AFI Ploiesti.

 

II. ACORDUL DE UTILIZARE A SERVICIILOR BRINGO

  1. Aplicatia Bringo este disponibila in Apple Store si Google Play, inclusiv orice pagina componenta a acestora si interfata de acces la oricare dintre ofertele facute de Parteneri, continutul, produsele și serviciile puse la dispozitie de Bringo Magazin, inclusiv Serviciul de colectare SGR prin intermediul Bringo (in cele ce urmează in mod colectiv „Serviciile”) pot fi utilizate numai in conformitate cu prevederile acestui set de termeni si conditii.
  2. Prevederile mentionate aici, respectiv conditiile de utilizare a Bringo constituie contractul (denumit in continuare "Contractul") care guverneaza raporturile dintre Bringo Magazin si orice Utilizator. Inainte de a utiliza Serviciile va rugam sa cititi cu atentie acest set de termeni si conditii.
  3. Pentru anumite Servicii este posibil sa existe termeni si conditii suplimentare, de exemplu politici pentru un anumit Produs, pentru un anumit Partener, pentru o anumita activitate sau promotie, iar respectivele conditii suplimentare va vor fi prezentate in legatura cu Serviciile relevante aplicabile. Conditiile suplimentare se adauga termenilor si conditiilor din acest Contract si vor fi considerate parte integranta din acesta. In cazul unui conflict cu privire la Serviciile relevante aplicabile, conditiile suplimentare vor prevala fata de termenii si conditiile din acest Contract.
  4. Utilizarea Serviciilor, inclusiv a oricaror functionalitati ale Bringo, constituie o declaratie privind indeplinirea urmatoarelor conditii: (I) IMPLINIREA VARSTEI DE 18 ANI; (II) INEXISTENTA UNOR CIRCUMSTANTE CARE AFECTEAZA CAPACITATEA LEGALA, (III) IN CAZUL PROFESIONISTILOR, INDEPLINIREA TUTUROR CONDITIILOR LEGALE SI DETINEREA TUTUROR AUTORIZATIILOR NCESARE PENTRU A PRESTA SERVICIILE OFERITE PRIN INTERMEDIUL BRINGO/BRINGO.RO, SI (IV) ACCEPTAREA DEPLINA SI RESPECTAREA TUTUROR PREVEDERILOR DIN ACEST CONTRACT, INCLUSIV A CELOR PRIVIND LIMITAREA RASPUNDERII BRINGO SI LEGEA APLICABILA. Daca oricare dintre aceste conditii nu este indeplinita, Utilizatorul trebuie sa inceteze imediat sa acceseze sau utilizeze Serviciile.
  5. Pentru a asigura respectarea conditiilor de acces si utilizare a Serviciilor, Utilizatorul se obliga sa verifice la momentul fiecarei accesari a Bringo termenii si conditiile de utilizare a Bringo. Utilizarea Serviciilor, chiar si in cazul omisiunii Utilizatorului de a analiza termenii si conditiile aplicabile, reprezinta acordul expres al Utilizatorului de acceptare a respectivelor conditii.
  6. Fara a aduce atingere prevederilor alin. 5-6 de mai sus, pentru utilizarea Servicilor, Bringo Magazin poate solicita Utilizatorului sa isi exprime acordul cu privire la acest contract printr-o actiune specifica, care are semnificatia unui consimtanant neechivoc (e.g. bifarea unei casute specifice).
  7. PRIN BIFAREA CASUTEI ”SUNT DE ACORD CU TERMENII SI CONDITIILE BRINGO” UTILIZATORUL ISI DA ACORDUL, IN MOD EXPRES, SA RESPECTE TOATE CLAUZELE DIN ACEST CONTRACT, PRECUM ȘI ORICE ALTI TERMENI SI CONDIȚII SPECIFICE APLICABILE, ASA CUM SE FACE REFERIRE LA ELE IN ACEST CONTRACT.

III. SERVICIILE DISPONIBILE UTILIZATORILOR

Serviciile oferite de Bringo Magazin reprezinta o platforma de tehnologie care, prin intermediul Echipamentelor Informatice, permite Clientului :

  1. sa plaseze o comanda in aceasta platforma, care apoi este preluata de catre un Livrator interesat si disponibil, in intervalul programului de lucru al acestuia. Livrator care va fi astfel mandatat pentru:

-        a achizitiona in numele si pe seama Clientului (in cazul mandatului cu reprezentare) sau in numele Livratorului si pe seama Clientului (in cazului mandatului fara reprezentare) Produse care pot fi afisate in interfata Bringo, si pentru

-        a livra Produsele respective la adresa indicata de Client (”Serviciile de Livrare”). Interfata tehnica este disponibila pentru Utilizator gratuit, dupa efectuarea inregistrarii Utilizatorului, fără ca prin aceasta sa se ințeleaga ca livrarea efectiva a Produselor comandate se poate face in mod gratuit. 

-        Optiunea de livrare a Produselor prin Livrator este denumita in continuare “Optiunea Livrare la Adresa Indicata de Client”  sau “Varianta Livrare la Adresa Indicata de Client” .

In cazul in care Clientul plaseaza in Aplicatie o comanda de Produse din Magazine Carrefour cu Optiunea de Livrare la Adresa Indicata de Client, acesta are posibilitatea sa solicite si Serviciul de colectare SGR, astfel cum este descris mai jos la Sectiunea VIII.

  1. sa plaseze o comanda in aceasta platforma, urmand ca Produsele comandate de Client sa fie ridicate personal de catre Client  din magazinul fizic listat in platforma (magazin catre care Clientul a emis comanda).

-        Aceasta optiune de ridicare personala de catre Client din magazinele fizice a Produselor este denumita in continuare “Optiunea Click & Collect”  sau “Varianta Click & Collect”.

-        Clientul poate alege Varianta Click & Collect doar pentru Produsele vandute de acele magazine cu privire la care se mentioneaza in aplicatia Bringo ca ofera Optiunea Click & Collect (Varianta Click & Collect). 

Pentru evitarea oricarui dubiu, Serviciul de colectare SGR nu este disponibil in cazul in care Clientul alege Varianta Click & Collect.

  1. Alegerea uneia dintre variantele mentionate mai sus va fi efectuata de catre Client dupa ce acesta se logheaza in contul său de Utilizator din aplicatia Bringo si pune Produsele in cosul de cumparaturi, insa inainte de plasarea de catre Client a comenzii in aplicatia Bringo. In cazul in care Clientul alege varianta mentionata la pct. 1 de mai sus si doreste sa plaseze o comanda de produse din Magazine Carrefour, care presupune Optiunea de Livrare la Adresa Indicata de Client, inainte de plasarea comenzii, Clientul va putea opta si pentru Serviciul de colectare SGR, conform prevederilor Sectiunii VIII.
  2. Bringo Magazin nu este parte in raporturile juridice dintre Client si Livrator, cu exceptia situatiilor in care comanda Clientului este preluata si livrata de Livratorul Bringo Magazin. In aceste situatii din urma, Bringo Magazin, in calitate de angajator, este responsabil pentru conduita Livratorilor in temeiul raporturilor de munca cu acestia din urma.
  3. De asemenea, Bringo Magazin nu este parte in raporturile juridice dintre:

-        Partener, in calitate de vanzator si Client, in calitate de cumparator – in situatia in care Livratorul Tert actioneaza pentru Client in baza unui mandat cu reprezentare. Astfel, vanzarea Produselor se realizeaza intre Partener in calitate de vanzator si Client in calitate de cumparator prin intermediul mandatarului Clientului (anume Livratorul Tert). Livratorul Tert este imputernicit in mod nemijlocit de catre Client pentru a achizitiona pe in numele si seama Clientului, Produse de la Parteneri.

-        dintre Partener si Livratorul Tert - in situatia in care Livratorul Tert actioneaza pentru Client in baza unui mandat fara reprezentare.

  1. Lansarea comenzilor se poate face doar dupa ce Clientul isi creeaza contul de Utilizator si furnizeaza in mod corect toate datele solicitate. Folosind platforma Bringo, clientul isi alege produsele pe care doreste sa le achizitioneze prin adaugarea acestora in cos.Un client poate adauga in cos produse de la un singur partener, cu exceptia serviciului Bringo Mall. Produsele pot fi adaugate fie folosind lista produselor afisate in aplicatie fie folosind motorul de "cautare"
  2. In cazul folosirii listei de produse, acestea sunt grupate in categorii si subcategorii si sunt  afisate in ordine alfabetica atat in aplicatie cat si pe site(www.bringo.ro).
  3. In momentul in care clientul foloseste „cauta” pentru a gasi produsul dorit, aplicatia va afisa toate produsele care contin cuvantul folosit pentru identificare in titlu sau in descrierea produsului.
  4. Produsele sunt afisate in ordine descrescatoare, dupa criteriile de mai sus.
  5. Clientul poate cumpara Produse in conformitate cu preturile stabilite de Parteneri si afisate in Bringo. PRETURILE AFISATE IN BRINGO SUNT CU CARACTER INFORMATIV, ELE PUTAND VARIA IN FUNCTIE DE POLITICA COMERCIALA A FIECARUI PARTENER. BRINGO MAGAZIN NU ARE OBLIGATIA, IAR UTILIZATORUL INTELEGE SI ACCEPTA ACEST LUCRU, DE A ACTUALIZA IN TIMP REAL PRETURILE PARTENERILOR SI NU ISI ASUMA NICIO RASPUNDERE PENTRU EVENTUALELE NECONCORDANTE PRIVIND PRETURILE SAU UNELE SPECIFICATII ORI CARACTERISTICI ALE PRODUSELOR, IVITE INTRE DATELE AFISATE IN BRINGO SI OFERTA EFECTIVA A PARTENERULUI, APLICABILA IN MOMENTUL ACHIZITIEI PRODUSELOR DE CATRE LIVRATOR. De asemenea, Clientul intelege si accepta faptul ca Bringo Magazin nu influenteaza preturile Partenerilor, acestea fiind stabilite in mod unilateral de catre acestia.In cazul in care Bringo primeste de la partener un pret iniatial de vanzare si un pret promotional, mai mic decat pretul initial, acesta va afisa in aplicatie o reducere egala cu diferenta procentuala dintre cele doua.
  6. Bringo Magazin, Partenerii si Livratorii isi rezerva dreptul de a refuza livrarea anumitor cantitati de Produse pe care Clientul doreste sa le comande in cazul in care respectivele cantitati de Produse sunt suficient de mari pentru a fi considerate, in temeiul prevederilor legale aplicabile, ca fiind aferente unui comert cu ridicata (en-gros), limita admisa in Bringo fiind de 24L pentru lichide.
  7. Totodata, Clientul poate lansa comenzi in aplicatia Bringo prin accesarea optiunii “Comanda orice”, fie prin intermediul paginii de internet www.bringo.ro, fie in aplicatie, respectand urmatorii pasi:

-       Clientul intra in aplicatie sau pe site-ul web bringo.ro si selecteaza optiunea "Comanda orice" (mai exact, in aplicatia Bringo, Clientul apasa click pe magazinul “Comanda Orice”).

-       Plasarea comenzilor pentru care Clientul alege “Comanda orice” se va putea efectua zilnic (de luni pana duminica) in intervalul orar 08:00 – 21:30. Acest orar poate fi modificat in cazul aplicarii unui program special de sarbatori.

-       Clientul alege una din urmatoarele modalitati de plata: (i) plata cu cardul prin intermediul unui POS sau (ii) plata in numerar sau (iii) plata online.

-       Clientul selecteaza produsul si scrie in casuta "cerinte speciale" produsul/produsele dorit/e, locatia, numar bucati, culoare, cantitate sau orice alte date de identificare ale produselor pe care intentioneaza sa le achizitioneze; detaliile legate de produsele ce se intentioneaza a se achizitiona sau magazin (un singur magazin) se pot completa si in sectiunea cerinte speciale din pagina de checkout a comenzii,

-        Clientul va putea vedea in contul său de Utilizator din aplicatia Bringo costul  comenzii format din: (i) “Cost Produse” (adica pretul Produselor comandate) si (ii) “Taxa de Livrare” abia dupa achizitionarea produselor de catre livrator. Costul Final al Comenzii reprezinta acel cost alcatuit din (i) pretul final al Produselor comandate de Client si aflate in stocul magazinului (inclusiv al Produselor vandute la kilogram care au fost cantarite in magazin de catre angajatii magazinului)  (ii) Taxa de Livrare si (iii) pretul ambalajelor (pungi, sacose) in care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii.

-       Taxa de Livrare a produselor achiztionate prin optiunea “Comanda orice” este o taxa fixa de 49,99 lei

-       Comanda clientului va fi preluata de un dispecer care are sarcina de a o verifica (din punct de vedere al distantei, greutatii produselor, numar produse, orarul magazinului, orice alte elemente ce ar putea impiedica finalizarea comenzii respective),

-       Dispecerul va contacta clientul pentru verificarea comenzii, a tuturor informatiilor disponibile, precum si pentru a obtine informatiile lipsa/ incomplet comunicate, iar ulterior va transmite comanda unui livrator eligibil,

-       Livratorul se deplaseaza in magazinul specificat in comanda si achizitioneaza produsul/produsele dorite,

-       Produsele sunt achitate direct de livrator in magazin, introducand, totodata, valoarea bonului in aplicatie,

-       Livratorul transporta produsele clientului, incasand contravaloarea acestora cash, card sau online, in functie de optiunea clientului,

-       Ulterior achitarii comenzii de catre client, livratorul inchide comanda in aplicatie

12. Conditii special aplicabile in cazul selectarii optiunii “Comanda orice”:

-       Distanta maxima pentru accesarea magazinelor disponibile in optiunea “Comanda orice” este de 7 km, respectiv 3 km (in cazul restaurantelor), greutate maxima admisa este de 100 kg, iar produsele sunt eligibile daca pot fi transportate intr-o masina berlina

-       Dispecerul isi rezerva dreptul de a anula comenzile in cazul in care magazinele listate in optiunea “Comanda orice” sunt supraaglomerate, iar durata de livrare ar depasi timpul maxim alocat acestor comenzi

-       Minorii nu pot achizitiona prin aplicatia “Comanda orice” produse de tip tutun si alcool

 IV. ACHIZITIA PRODUSELOR

  1. In cazul in care Clientul alege Varianta Livrare la Adresa Indicata de Client  se vor aplica urmatoarele prevederi:
  2. Cumpararea Produselor va fi efectuata de catre Livrator, in calitate de mandatar al Clientului, pe baza comenzii plasate de catre Client in Bringo potrivit art. 8 de mai sus, iar Livratorul va achita Produsele din resursele proprii ale acestuia din urma. Achizitionarea Serviciilor de Livrare de catre Client se realizeaza la momentul in care Clientul a lansat comanda Produselor prin Bringo sau Bringo.ro, iar aplicatia confirma preluarea comenzii de catre un Livrator.
  3. La momentul plasarii de catre Client a comenzii in Bringo, Clientul va alege una dintre urmatoarele modalitati de plata  a pretului Produselor si a contravalorii Serviciilor de Livrare:

-        Plata numerar (la momentul livrarii Produselor catre Client) sau

-        Plata cu cardul prin intermendiul unui POS (la momentul livrarii  Produselor catre Client);

-        Plata online prin intermediul aplicației (la momentul finalizarii pregatirii si achitarii produselor in magazin);

-        Sumele platite in avans, cu numerar sau prin alte operațiuni cu card sau transfer bancar, de către Livrator pe seama Clientului, în vederea achiziționării de la Partener de Produse, vor fi decontate de Client la momentul recepției Produselor. De asemenea, Clientul va achita, cu numerar sau prin alte modalități permise de plata (după cum acestea vor fi disponibile în Bringo), contravaloarea Serviciilor de Livrare afisate in Bringo la momentul lansării comenzii.

-        Plata online prin intermediul tichetelor de masa (la momentul finalizarii pregatirii produselor în magazin și înaintea achitării lor la casa de marcat)

  • Orice client care cumpara prin aplicatia Bringo poate beneficia de cumparaturi online prin intermediul tichetelor de masa. După efectuarea coșului de cumparaturi, în pașii finali premergatori plasării comenzii, clientul va vedea plata prin Tichete de Masa. Odata apasat butonul acesta, se va deschide o fereastra în care clientul își poate alege unul dintre emitentii tichetelor de masa existenti în aplicație. În acest moment plata cu tichetele de masa este posibila de la Sodexo și UP România.
  • Clientul poate alege Varianta Click & Collect doar pentru Produsele vandute de acele magazine cu privire la care se menționează in aplicatia Bringo ca ofera Optiunea Click & Collect (Varianta Click & Collect). 
  • Odată selectat emițătorul de tichete de masa, in aplicatie se va deschide un webview (o pagina aparținând emițătorului de tichete de masa) în care clientul își poate inrola cardul sau se poate loga în contul sau pe care-l are cu aplicația emițătorului de tichete de masa. Clientul trebuie sa facă aceasta acțiune o singura data, comunicarea dintre aplicatia Bringo si cea a emițătorului de tichete de masa facand posibila salvarea in siguranță a datelor si legarea lor cu contul clientului. Datele cardului nu sunt salvate in aplicatia Bringo, legatura poate fi realizata prin comunicarea unor chei criptate intre aplicații astfel incat securitatea clienților Bringo sa nu poată fi compromisa.
  • După efectuarea inrolarii cardului de tichete de masa, clientul isi va putea alege daca pentru comanda actuala va achita contravaloarea întregii comenzi cu tichetele de masa sau va achita o suma predefinita. Conform legii 165/2018, tichetele de masa pot fi folosite doar pentru achiziționarea de produse alimentare.
  • Orice comanda cu tichetele de masa va trebui să aibă și o metoda alternativa de plata, deoarece transportul și alte suprataxe nu pot fi acoperite cu tichetele de masa. Din aceasta cauza, datorita reglementarilor in vigoare, dar si a altor factori, pot exista comenzi in care costul sa fie acoperit doar partial de valoarea tichetelor de masa. Clientul este responsabil de acoperirea diferentei valorii comenzii prin una din celelalte 3 metode de plata existente: card, cash sau online.
  • Retragerea costului produselor achitate cu tichetele de masa se face înainte închiderii comenzii la casa de marcat. În cazul unor diferențe în defavoarea clientului, dar și a anulării comenzii este nevoie de efectuarea unui refund parțial sau total. Acest refund va fi făcut după alertarea departamentului de Servicii Clienti Bringo prin contactarea acestuia prin una din metodele disponibile sau prin alertarea livratorului comenzii.
  • O detaliere a procesului din perspectiva clientului va fi detaliată curand in FAQ 
  1. Bringo va colecta datele relevante privind Clientul şi comanda acestuia, respectiv numarul de telefon sau alte date de identificare a Clientului si tipul de Produs comandat si va transmite catre Livrator datele privind Clientul si comanda acestuia.
  2. Livratorul va lua toate masurile necesare pentru cumpararea si livrarea corespunzatoare a Produselor incarcate in Bringo din cadrul unei comenzi lansate si va onora comenzile primite de la Clienti in conditiile prevăzute in Bringo. In executarea Serviciului de Livrare, Livratorul se va deplasa cu mijloce proprii la Partener, va achizitiona Produsele respectand intocmai comanda Clientului, va achita contravaloarea Produselor cu mijloace financiare proprii, va transporta Produsele pastrand integritatea fizica a acestora, in conditiile de igiena si temperatura optima pentru a se evita eventuala deteriorare a produselor perisabile. Livratorul va remite Clientului impreuna cu Produsele si documentul fiscal emis de Partener care atesta pretul total al Produselor, prilej cu care va primi contravaloarea acestora. De asemenea, Livratorul va incasa de la Client si tariful pentru serviciu prestat, prilej cu care Livratorul va emite, va preda Clientului sau va transmite acestuia in acelasi timp prin corespondenta electronica la adresa de e-mail mentionata in contul de Utilizator un document contabil (chitanta) care sa ateste primirea tarifului aferent Serviciului de Livrare.
  3. In cazul in care Clientul alege Varianta Click & Collect se vor aplica urmatoarele prevederi:
  • In cazul in care Clientul alege Varianta Click & Collect, Clientul va datora catre magazinul Partenerului atat pretul Produselor comandate, cat si taxa de colectare afisata in aplicatia Bringo la momentul plasarii de catre Client a comenzii (aceasta taxa va fi denumita in continuare “Taxa de Colectare”) . Plata pretului Produselor comandate, a pretului ambalajelor (pungi, sacose) in care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii si a Taxei de Colectare se va efectua de catre Client la momentul la care Clientul va ridica din magazin Produsele comandate, astfel cum se mentioneaza la punctul (o) din Articolul de mai jos.
  • Plasarea comenzilor pentru care Clientul alege Optiunea Click & Collect se va putea efectua zilnic (de luni pana duminica) in intervalul orar 08:00 – 18:00. Acest orar poate fi modificat in cazul aplicarii unui program special de sarbatori.
  • Ridicarea de catre Client a comenzilor pentru care a ales Optiunea Click & Collect se va putea efectua zilnic (de luni pana duminica) in intervalul orar 10:00 – 21:00. Acest orar poate fi modificat in cazul aplicarii unui program special de sarbatori.
  • Aplicarea Optiunii Click & Collect presupune respectarea urmatorilor pasi:
  • Clientul alege Optiunea Click & Collect in aplicatia Bringo (mai exact, in aplicatia Bringo, Clientul apasa click pe “Ridic comanda de la magazin”). Magazinul din care Clientul va putea va ridica Produsele comandate va fi cel indicat in aplicatia Bringo, nu alt magazin ales de Client. Magazinul care va fi indicat in aplicatia Bringo pentru Optiunea “Click & Collect” va fi acel magazin aflat in proximitatea Clientului, in functie de adresa pe care Clientul a indicat-o in profilul său de Utilizator din aplicatia Bringo.
  • Clientul alege (in aplicatia Bringo) una din urmatoarele modalitati de plata: (i) plata cu cardul prin intermediul unui POS sau (ii) plata in numerar sau (iii) plata cu tichete de masa a produselor alimentare, plata cu tichete cadou. Pentru claritate, la acest moment Clientul doar alege modalitatea de plata, insa plata se va efectua de catre Client de-abia la momentul la care acesta va ridica din magazin Produsele comandate.
  • La acest pas, Clientul poate vedea in contul său de Utilizator din aplicatia Bringo costul estimativ al comenzii format din: (i) “Cost Produse” (adica pretul estimativ al Produselor comandate) si (ii) “Taxa de Colectare”. La acest moment, costul comenzii este unul estimativ intrucat respectivul cost poate varia in functie de (i) numarul exact de kilograme dintr-un anumit Produs care urmeaza a fi cantarit in magazin (in cazul Produselor vandute la kilogram) si/sau de (ii) pretul ambalajelor (pungi, sacose) in care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii si/sau de (iii) faptul ca unele dintre Produsele comandate de Client nu se mai afla in stocul magazinului. Prin urmare, costul estimativ mentionat mai sus poate sa difere fata de Costul Final al Comenzii. Costul Final al Comenzii reprezinta acel cost alcatuit din (i) pretul final al Produselor comandate de Client si aflate in stocul magazinului (inclusiv al Produselor vandute la kilogram care au fost cantarite in magazin de catre angajatii magazinului) si al eventualelor Produse inlocuitoare validate de Client conform prevederilor de mai jos si (ii) Taxa de Colectare si (iii) pretul ambalajelor (pungi, sacose) in care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii.
  • Comanda plasata de catre Client va fi directionata din aplicatia Bringo catre magazin.
  • Dupa plasarea comenzii, Clientul primeste o notificare in aplicatia Bringo prin care i se va confirma ca (i) respectiva comanda a fost plasata cu succes si ca (ii) va primi o notificare cu detaliile de ridicare a comenzii în momentul în care aceasta este pregătită.
  • Daca anumite Produse comandate de Client nu se vor regasi in magazin (deci nu vor putea fi livrate catre Client), un angajat al magazinului (pickerul sau "dispecerul”) va contacta telefonic Clientul (la numarul de telefon indicat de Client in aplicatia Bringo) pentru a valida Produsele inlocuitoare si comanda finala.
  • In urma apelului telefonic mentionat la punctul de mai sus, Clientul poate anula comanda sau poate valida comanda.
  • Validarea comenzii presupune acordul verbal al Clientului cu privire la Produsele comandate, acord verbal exprimat in cadrul apelului telefonic mentionat la punctul (f) de mai sus.
  • Anularea comenzii presupune transmiterea de catre Client a unui comentariu, in aplicatia Bringo, prin care Clientul mentioneaza expres faptul ca doreste anularea comenzii.
  • In momentul in care comanda a fost finalizata, incluzand eventualele Produse inlocuitoare validate de Client, acesta va primi o notificare in aplicatia Bringo prin care va fi informat ca, din momentul primirii respectivei notificari, Clientul are la dispozitie 3 ore sa ridice din magazin Produsele comandate . Totodata, prin respectiva notificare Clientul va fi informat cu privire la Costul Final al Comenzii.
  • In cazul in care Clientul nu  ridica din magazin Produsele comandate in termenul de 3 ore de la data primirii notificarii mentionate in paragraful (j) de mai sus, comanda va fi considerata anulata. In acest caz, Clientul va primi o notificare in aplicatia Bringo prin care va fi informat ca (i) respectiva comanda a fost anulata si ca (ii) are posibilitatea de a plasa o noua comanda in aplicatia Bringo.
  • Clientul ajunge in magazin la biroul “Receptie Clienti” si mentioneaza angajatului de la “Receptie Clienti” ca trebuie sa ridice o comanda plasata prin aplicatia Bringo (mai exact, Clientul va indica numele său si numarul de comanda).
  • Angajatul de la “Receptie Clienti” (i) transmite catre Dispecer datele de identificare ale comenzii Clientului si (ii) indica Clientului numarul casei de marcat la care Clientul trebuie sa se deplaseze pentru a achita si a prelua Produsele comandate.
  • Clientul merge la casa de marcat care i-a fost indicata de catre angajatul de la “Receptie Clienti” si isi asteapta rândul in dreptul marcajului, cu respectarea distantei sociale prevazute in materialele de informare prezente in magazin.
  • Pickerul aduce la casa de marcat Produsele comandate de Client, iar Clientul achita la casa de marcat Costul Final al Comenzii (astfel cum acesta este definit mai sus). Plata va putea fi efectuata cu cardul prin intermediul unui POS sau in numerar.
  • Casierul inmaneaza Clientului bonul fiscal aferent Costului Final al Comenzii. In cazul in care Clientul solicita factura, aceasta poate fi obtinuta de catre Client la Punctul de Emitere Facturi din fiecare magazin.
  • Casierul il informeaza pe Client ca verificarea Produselor se va realiza dupa linia caselor si dupa incasarea Costului Final al Comenzii.
  • In cazul in care Clientul constata ca exista diferente intre (i) Produsele din comanda validata si (ii) Produsele care i-au fost predate de Picker sau in cazul in care Clientul are alte reclamatii privind Produsele care i-au fost predate de catre Picker, Clientul se va deplasa la “Receptie Clienti” pentru a invoca aceste probleme. In acest caz, un angajat al magazinului se va deplasa la “Receptie Clienti” si va solutiona problemele reclamate de Client.
  • Un angajat al magazinului bifeaza in aplicatia Bringo ca a fost ridicata comanda de catre Client si pozeaza bonul fiscal (aferent Costului Final al Comenzii) si inchide comanda in aplicatie.

V. DECLARATIILE LIVRATORULUI

  1. Livratorul Tert declara faptul ca are cunostiinta si intelege ca are obligatia legala de a achita impozitele si taxele aferente veniturilor obtinute din prestarea Serviciilor de Livrare catre Clienti, se obliga sa declare la organele fiscale toate aceste venituri si sa isi achite, in temenele prevazute de lege, taxele si contributiile aferente acestora, fiind pe deplin si exclusiv raspunzator pentru orice prejudiciu aduse Bringo Magazin si/sau oricaror alti Utilizatori ai Bringo si/sau unor terti in legatura cu incălcarea obligatiei de mai sus.
  2. Livratorul Tert declara pe propria raspundere ca indeplineste conditiile legale, inclusiv detinerea tuturor autorizatiilor si avizelor cerute de lege, daca este cazul, pentru prestarea Serviciilor de Livrare.
  3. Livratorul Tert intelege ca eventualele diferente aparute in prestarea serviciilor si executarea mandatului privesc exclusiv pe acesta si Client si vor fi rezolvate cu buna credinta de catre acestia, fara implicarea Bringo Magazin ce este strain de raportul juridic dintre Livratorul Tert si Client.
  4. Livratorul Terț este singurul răspunzator pentru onorarea livrarii Produselor comandate de Clienţi şi pentru conformitatea Produselor furnizate Clienţilor.
  5. Livratorul este singurul raspunzator pentru rezolvarea oricăror reclamaţii sau probleme sesizate de Clienţi in ceea ce priveste concordanta Produselor livrate cu Produsele comandate, cu livrarea acestora in termenul stabilit sau în legătură cu orice alte aspecte legate de pregatirea, achizitia Produselor pe seama Clientului şi livrarea acestora, după preluarea comenzii ce a fost transmisa in cadrul Bringo.
  6. Partenerul este singurul răspunzător față de Clienți și față de Livratori pentru acurateţea şi actualitatea informaţiilor furnizate Bringo pentru includerea lor în Bringo şi pentru orice alte informaţii furnizate în executarea prezentului Contract.
  7. Bringo Magazin nu isi asuma nici o obligatie de a supraveghea, inregistra sau edita comunicarile stabilite intre Utilizator, Livratorii si/sau Partener prin intermediul interfetei tehnice de acces a Produselor. Bringo Magazin nu raspunde pentru niciun efect pe care il poate avea completarea eronata de catre Utilizator a datelor care i se solicita.

VI.LIVRAREA SI PLATA PRODUSELOR

  1. In cazul in care Clientul alege Varianta Click & Collect, livrarea si plata Produselor se vor realiza in conformitate cu prevederile Articolului 3 de mai sus.
  2. In cazul in care Clientul alege Varianta Livrare la Adresa Indicata de Client, livrarea si plata Produselor se vor realiza in conformitate cu cele de mai jos:
  3. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul , se vor aplica urmatoarele prevederi:
  • Clientul poate opta pentru aceasta modalitate de plata doar pentru comenzile cu privire la care se mentioneaza in aplicatia Bringo ca permin plata online cu cardul.
  • Procesarea platilor online este efectuala de procesatoul de plati, Bringo Magazin neavand nicio responsabilitate in acest sens.
  1. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul, se vor respecta urmatorii pasi:
  • Suma de plata pentru comanda nu va fi retrasa de pe cardul Clientului la momentul plasarii de catre Client a comenzii.
  • Livratorul va achita Produsele din resursele proprii ale acestuia din urma, iar apoi va insera in aplicatia Bringo respectiva valoare achitata.
  • Din momentul in care Livratorul a inserat in aplicatia Bringo valoarea comenzii achitate de acesta din urma, Clientul va putea observa in contul sau de Utilizator din aplicatia Bringo respectiva valoare si o va putea achita.
  • Pretul Produselor (adica valoarea comenzii achitate de Livrator in magazinul Partenerului) si contravaloarea Serviciilor de Livrare trebuie achitate de catre Client pana la sosirea Livratorului la adresa indicata de Client in vederea livrarii comenzii.
  • In vederea efectuarii platii pretului Produselor si a contravalorii Serviciilor de Livrare, Clientul va introduce datele cardului in pagina de internet a procesatorului de plati care va fi integrata in aplicatia Brino. Suma va fi retrasa de pe card in momentul validarii platii de catre procesatorul de plati.
  • Imediat ce plata se realizeaza, atat Clientul cat si Livratorul vor primi notificare in aplicatia bringo prin care li se va confirma efectuarea platii.
  • In cazul in care, pentru o anumita comanda, Clientul nu  va putea efectua plata online cu cardul in maniera descrisa mai sus (din cauza unei probleme cu cardul sau cu sistemul procesatorului de plati) Livratoul are posibilitatea de a schimba direct din aplicatia Bringo modalitatea de plata aplicabila pentru acea comanda.
  • In cazul in care, pentru o anumita comanda, Clientul nu  va mai dori sa plateasca online, ci va dori sa plateasca la momentul livrarii Produselor (in numerar sau cu cardul prin intermediul unui POS) Livratorul are posibilitatea de a schimba direct din aplicatia Bringo modalitatea de plata aplicabila pentru acea comanda.
  • La li vrarea Produselor, Livratorul va prezenta Clientului documentul fiscal ce atesta valoarea cumparaturilor (bon fiscal/ chitanta / factura fiscala).
  • In cazul in care pretul Produselor (adica valoarea comenzii achitate de Livrator in magazinul Partenerului) si contravaloarea Serviciilor de Livrare nu vor fi achitate online  de catre Client pana la sosirea Livratorului  la adresa indicata de Client in vederea livrarii comenzii, si Clientul refuza sa plateasca respectivele sume in numerar sau cu cardul prin intermediul unui POS la sosirea Livratorului, acesta din urma nu va livra Clientului Produsele comandate.
  • Clientul garanteaza Bringo Magazin ca utilizarea mijlocului de plata ales nu incalca nicio lege aplicabila. Bringo Magazin isi rezerva dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la vreo actiune ilegala sau frauduloasa privind modalitatea de plata.
  • Bringo Magazin isi rezerva dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrarile in cazul refuzului efectuarii platii de catre institutiile financiar-bancare, fara nicio despagubire sau notificare fata de Client.
  • Toate informatiile introduse in vederea efectuarii unei plati online (numarul cadrului, parola, data validitatii cardului) nu vor fi stocate pe serverele Bringo Magazin, ci vor fi procesate exclusiv de catre procesatorul de plati si unitatile bancare emitente ale cardurilor.
  • Clientul va efectua plata online strict in moneda nationala (leu romanesc).
  • Livratorul va lua toate măsurile necesare pentru colectarea, achitarea din surse proprii şi livrarea corespunzătoare a Produselor afişate în aplicatia Bringo, in baza mandatului incredintat, respectiv a comenzii facute de Client si Serviciului de Livrare prestat. Termenul de livrare a comenzilor poate fi afectat de aspecte care nu se pot gestiona de catre Bringo Magazin: trafic, conditii meteo, eventuale defectiuni ale autoturismului.
  1. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata in numerar, sau pentru plata cu cardul prin intermediul unui POS, se vor aplica urmatoarele prevederi:
  2. Plata in numerar sau plata cu cardul prin intermediul unui POS, se vor efectua la momentul livrarii Produselor catre Client.
  3. Livratorul va lua toate măsurile necesare pentru colectarea, achitarea din surse proprii şi livrarea corespunzătoare a Produselor afişate în aplicatia Bringo, in baza mandatului incredintat, respectiv a comenzii facute de Client si Serviciului de Livrare prestat. Termenul de livrare a comenzilor poate fi afectat de aspecte care nu se pot gestiona de catre Bringo Magazin: trafic, conditii meteo, eventuale defectiuni ale autoturismului.
  4. Decontarea contravalorii Produselor se face de Client, cu prilejul receptiei Produselor de la Livrator. Clientul va efectua plata in numerar, cu cardul bancar, strict in moneda nationala (leu romanesc). Livratorul va prezenta Clientului documentul fiscal ce atesta valoarea cumparaturilor (bon fiscal / chitanta / factura fiscala), iar Clientul va achita contravaloarea inscrisa pe acest document.
  5. In cazul in care Clientul va opta pentru plata cu cardul la terminalul POS pus la dispozitie de catre Livrator, acesta va avea obligatia sa prezinte, pentru plata comenzii si a Serviciului de Livrare prestat, un card bancar valid acceptat de furnizorul serviciilor de plata care pune la dispozitie terminalul POS. In functie de setarile / functiile aplicabile fiecarui card bancar in parte, Clientului i se va putea solicita sa introduca, pe tastatura terminalului POS, un cod de autorizare a tranzactiei (cod PIN). Dupa validarea operatiunii de plata, Clientul va primi la adresa de e-mail indicată de acesta in contul de Utilizator, o chitanta in format electronic care atesta efectuarea transferului bancar.
  6. Bringo Magazin nu solicita direct sau indirect de la Client niciun fel de date bancare, toate aceste date necesare procesarii platii fiind colectate de furnizorul serviciilor de plata care asigura respectarea confidentialitatii datelor astfel colectate. Clientul este raspunzator pentru pastrarea confidentialitatii datelor bancare (inclusiv a codului PIN aferent cadrului bancar utilizat), Bringo Magazin fiind exonerata de orice raspundere fata de Client in cazul pierderii sau dezvaluirii datelor bancare confidentiale catre persoane neautorizate.
  7. Desi Bringo Magazin pune la dispozitia Clientilor facilitatea de plata printr-un terminal POS, aceasta nu presteaza servicii de plata catre Clienti. Prin urmare, Bringo Magazin nu va fi tinuta raspunzatoare pentru niciun fel de prejudiciu cauzat Clientului ca urmare a eventualelor deficiente de functionare a terminalului POS sau a oricaror alte disfunctionalitati ale serviciului de plata oferit de prestatorul de servicii de plata care impiedica efectuarea platii prin terminalul POS sau procesarea platii efectuate de Client prin intermediul terminalului POS. Pentru evitarea oricaror impedimente privind utilizarea serviciului de plata prin terminalul POS, Clientului i se recomanda sa solicite Livratorului confirmarea privind disponibilitatea terminalului POS.

VII. RASPUNDEREA PRIVIND PRODUSELE ACHIZITIONATE

  1. Partenerul este singurul raspunzator fata de Client cu privire la conformitatea si garantia Produselor achizitionate, cat si cu privire la respectarea tuturor obligatiilor prevazute in Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Bringo Magazin si Livratorul nu au nicio obligatie cu privire la lipsa de conformitate a Produselor achizitionate de Client de la Partener.
  2. Partenerul răspunde pentru rezolvarea oricăror reclamaţii sau probleme sesizate de Clienţi privind conformitatea Produselor sau în legătură cu orice alte aspecte legate de vanzarea Produselor, pe baza reclamatiilor facute de Client.
  3. Bringo Magazin nu isi asuma nicio raspundere pentru comandarea de catre Clientii minori a unor produse din tutun si bauturi alcoolice. Bringo Magazin si Livratorul Tert isi rezerva dreptul de a nu remite Clientilor minori produsele din tutun si bauturile alcoolice comandate de acestia. In aceasta situatie, prepusul Bringo Magazin sau al Livratorului Tert va refuza livrarea acestor produse catre Clientii minori si va incasa doar contravaloarea colorlalte produse.
  4. De asemenea, pentru motive justificate (de exemplu, in cazul in care clientul perturba activitatea Bringo Magazin sau manifesta un comportament neadecvat in relatia cu Bringo Magazin sau incalca in orice alt mod prezentele Termene si Conditii), Bringo Magazin isi rezerva dreptul de a inchide conturile clientilor si/sau de a refuza livrarea anumitor comenzi. In aceste cazuri, Bringo Magazin va informa clientul despre aceasta decizie si despre motivul care a dus la luarea deciziei.
  5. In cazul in care Clientul constata ca exista o diferenta intre Produsele din comanda validata si cea predata de catre Livrator, sau in cazul in care Clientul are reclamatii privind starea Produselor care i-au fost predate de catre Livrator, sau Clientul doreste sa returneze anumite produse din comanda, acesta poate depune o sesizare cu privire la comanda prin intermediul unui email la adresa contact@bringo.ro sau prin intermediul aplicatiei “Bringo” in sectiunea “asistenta”.

Indiferent de metoda prin care Clientul decide sa faca aceasta sesizare, acesta trebuie sa trimita informatiile complete despre comanda: Numar Comanda, detaliile despre produsul neconform si poze aferente produselor pentru care doreste returnarea.

Clientul poate depune o sesizare in maxim 48 de ore de la data la care a primit comanda, pentru produse neperisabile si maxim o zi in cazul produselor perisabile sau cu durata scurta de viata.

Prin produse perisabile sau cu durata scurta de viata se numara produsele din categoria legume & fructe & verdeturi, produse de cofetarie, produse lactate, mezeluri si alte produse din carne, respectiv produse care sunt marcate cu o data de expirare sau necesita conditii specifice de depozitare.

Dupa plasarea unei sesizari, Clientul va fi contact de catre echipa Brinco in termen de 24 ore.

In urma sesizarii, Clientul este responsabil sa pastreze produsele pentru care a plasat sesizarea in cele mai bune conditii (ex. pentru produsele perisabile care necesita conditii specifice de depozitare, temperaturi foarte scazute, acestea trebuie pastrate conform indicatiilor de pe ambalaj) si bonul fiscal aferent comenzii pana la solutionarea sesizarii.

Bringo se angajeaza sa solutioneze orice sesizare, in cel mai scurt timp, insa nu mai tarziu de 7 zile lucratoare de la data primirii lor.

Returnarea banilor aferenti produselor preluate de la Client se va face astfel:

 - In cazul in care plata comenzii din care fac parte produsele s-a efectua online, suma de bani va fi restituita in 3 zile lucratoare maxim, de la solutionarea sesizarii, in acelasi cont;

- In cazul in care plata comenzii din care fac parte produsele s-a efectuat cash sau prin POS, suma de bani va fi restituita in maxim 8 zile, de la solutionarea sesizarii, in contul IBAN transmis de Client.

VIII. SERVICIUL DE COLECTARE SGR

  1. Generalitati:

In cazul in care Clientul doreste sa plaseze o comanda de Produse din Magazine Carrefour cu Optiunea de Livrare la Adresa Indicata de Client, inainte de plasarea comenzii, acesta are posibilitatea sa solicite si Serviciul de colectare SGR a Ambalajelor SGR indiferent de locul de unde au fost achizitionate acestea. 

In acest sens, inainte sa apese butonul “Plaseaza comanda” Clientul va putea sa introduca in sectiunea “Colectare ambalaje SGR” numarul de ambalaje pe care doreste sa le predea Livratorului. Pentru fiecare comanda care se doreste a fi efectuata, Clientul va putea introduce un numar maxim de 20 de ambalaje. 

Pentru a beneficia de Serviciul de colectare SGR a Ambalajelor SGR, Clientul va plati, suplimentar taxelor aferente livrarii Produselor comandate, si o taxa de colectare, avand valoare diferentiata in functie de numarul Ambalajelor SGR predate de Client Livratorului, dupa cum urmeaza:

a) pentru un numar de 1 pana la 10 ambalaje: Clientul va plati o taxa fixa de colectare de 1.5 lei

b) pentru un numar de 11 pana la 16 ambalaje: Clientul va plati o taxa fixa de colectare de 2.5 lei

c) pentru un numar de 17 pana la 20 ambalaje: Clientul va plati o taxa fixa de colectare de 3.5 lei

 

Exclusiv la instructiunea partenerului Carrefour, Bringo isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de furnizare a Serviciului de colectare SGR inclusiv numarul minim sau maxim de Ambalaje SGR care pot fi colectate de Livratorul Bringo, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe Serviciul de colectare SGR, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin republicarea prezentului set de Termeni si conditii in forma actualizata in Aplicatie sau prin alte mijloace de informare a publicului.

  1. Demersuri preliminare pentru predare Ambalaje SGR catre Livrator

In scopul predarii Ambalajelor SGR catre Livrator:

1.   Clientul trebuie sa se asigure ca ambalajele indeplinesc conditiile prevazute de Legislatia Aplicabila, inclusiv:

a)         au aplicat marcajul care indică apartenenţa la SGR, respectiv simbolul reprezentativ şi codul de bare prevăzute la art. 24 alin. (1) din HG nr. 1074/2021 si acesta este vizibil ori lizibil;

b)        sunt returnate întregi şi nu sunt degradate sau deformate astfel încât să se poată stabili apartenenţa la SGR;

c)         sunt golite în întregime de conţinut,

d)        sunt returnate în termen de maximum 24 de luni de la data publicării pe pagina de internet a administratorului SGR a anunțului privind încetarea introducerii pe piață de către producător a produsului respectiv 

2. Clientul trebuie sa centralizeze ambalajele intr-un sac menajer curat, care sa asigure integritatea si trasabilitatea ambalajelor si sa sigileze sacul astfel incat sa fie evitate orice pierderi de continut. Clientul se va asigura ca sacii nu contin Ambalaje necorespunzatoare.

! Nu vor fi acceptati: Saci care nu sunt sigilati corespunzator, care prezinta scurgeri sau mirosuri neplacute, precum si saci care prezinta defecte care ar putea genera pierderi de continut (zgarieturi, fisuri, etc).

 

  1. Predare Ambalaje SGR catre Livrator. Returnare contravaloare garantie legala

La momentul livrarii Produselor comandate, Clientul va preda Livratorului sacii cu Ambalajele SGR. Livratorul va proceda la efectuarea unei verificari vizuale a sacilor predati de Client, in scopul confirmarii indeplinirii conditiilor de mai sus.

! In cazul in care Livratorul apreciaza ca exista indicii cu privire la faptul ca in sacii predati de Client nu se regasesc Ambalaje SGR, in prezenta Clientului, acesta va putea desigila sacii pentru a efectua o verificare vizuala si a confirma continutului sacilor respectivi. In masura in care se constata faptul ca in saci nu se regasesc Ambalaje SGR ci orice alt tip de obiecte, Livratorul va refuza preluarea sacilor respectivi, iar Voucherul SGR nu va fi emis.

In cazul in care Livratorul confirma faptul ca sacii indeplinesc conditiile de mai sus va aplica un sticker pe sacii respectivi (care va mentiona „Bringo, numar de comanda si numar de ambalaje”) si consemna in mijloacele online pentru evidentele Carrefour faptul ca a preluat Ambalajele SGR de la Client. In acel moment, se va emite automat un Vocuher SGR in Aplicatia Bringo, echivalent contravalorii garantiei pentru numarul de ambalaje predate Livratorului 

Voucherul SGR va fi vizibil in contul Clientului din Aplicatia Bringo, in Sectiunea “Coduri Promo” in maxim 30 de minute. Pentru orice intrebari sau sesizari clientii pot scrie Departamentului de Relatii Clienti Bringo la adresa de email contact@bringo.ro sau prin chat-ul din aplicatia Bringo. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul 9:00-21:00, iar sambata si duminica intre 9:00-18:00. Timpul de raspuns pe email este de maxim 48 de ore, iar pe chat se raspunde in aceesi zi, imediat ce un agent devine disponibil sau a doua zi, daca solicitarea a venit la finalul programului de lucru.

Din momentul predarii Ambalajelor SGR Livratorului, Clientul renunta in mod expres la orice drepturi asupra acestora si nu va ridica nicio pretentie legata de proprietatea asupra Ambalajelor SGR.

Periodic, Bringo va putea efectua verificari suplimentare cu privire la colectarile de la anumiti Clienti pentru care in timp se constata ca exista diferente intre numarul de Ambalaje SGR declarat ca fiind predat Livratorului si numarul de Ambalaje SGR predate efectiv. In cazul in care aceste diferente se confirma, Bringo isi rezerva dreptul de a limita accesarea serviciului de colectare SGR prin intermediul Aplicatiei Bringo pentru Clientii respectivi.

  1. Voucherul SGR

Voucherul SGR emis in Contul Clientului din Aplicatia Bringo va putea fi utilizat de catre Client exclusiv pentru efectuarea altor comenzi prin intermediul Bringo din Magazinele Carrefour, in termen de 12 luni de la emiterea acestuia. 

Voucherul SGR nu va putea fi preschimbat in numerar. De asemenea, Clientii nu pot solicita contravaloarea Voucherului SGR in numerar sau prin transfer bancar.

La urmatoarea comanda, in sectiunea “Modalitati de plata”, clientul va putea selecta ca optiune de plata “Vouchere ambalaje SGR”, unde va vedea soldul disponibil pentru aceste vouchere. Valoarea voucherelor se cumuleaza automat, adica daca are 2 vouchere, unul de 10 si unul de 15 Ron, clientul va vedea totalul, adica un sold de 25 Ron si poate utiliza doar in intregime soldul disponibil, daca opteaza pentru aceasta metoda de plata.

In cazul in care la efectuarea unei noi comenzi, Clientul intampina dificultati la aplicarea Voucherului SGR atunci va contacta Echipa de Relatii Clienti Bringo la adresa de email contact@bringo.ro sau prin chat-ul din aplicatia Bringo. Programul de lucru al Departamentului Relatii Clienti este de luni pana vineri in intervalul 9:00-21:00, iar sambata si duminica intre 9:00-18:00. Orice solicitari pe email va primi un raspuns in maxim 48 de ore, iar solicitarile pe chat primesc raspuns, in timpul programului de lucru, in aceesi zi, imediat ce un agent devine disponibil sau a doua zi, daca solicitarea a venit la finalul programului de lucru.

  1. Predarea Ambalajelor SGR la Punctele de returnare

Ulterior preluarii sacilor de la Client, Livratorul va proteja Ambalajele SGR preluate de la Client împotriva oricăror deteriorări, furt şi a altor situații similare și va fi răspunzător pentru toate prejudiciile aferente cauzate Carrefour în legătură cu aceasta până când Ambalajele SGR sunt predate la punctele de returnare mentionate mai jos.

Livratorul va transporta cu masina personala ambalajele colectate, nu mai mult de 90 de ambalaje odata la punctele de de returnare special desemnate de fiecare hipermarket Carrefour in termen de maxim 48 de ore de la preluarea sacilor de la Client. 

La punctul de returnare, Livratorul va preda sacii preluati de la Client in zona special desemnata de fiecare magazin hipermarket Carrefour. In acest sens, Livratorul va desigila sacii preluati de la Client si va preda ambalajele in doua recipiente separate, unul pentru PET-uri si unul pentru sticle si doze. Ambalajele aduse de Livratori se vor depozita separat, astfel incat sa nu se amestece cu alte ambalaje aduse la Receptie Clienti. De asemenea, Livratorul va consemna intr-un centralizator numarul de comanda si numarul de ambalaje de fiecare fel. Livratorul se va asigura ca preda toti sacii preluati de la Client, Bringo ramanand deplin raspunzator fata de Carrefour pentru acest aspect.

  1. Manipularea Ambalajelor SGR la Punctele de returnare

Dupa desigilarea si predarea continutului sacilor de catre  Livrator, in scopul identificarii si sortarii Ambalajelor SGR, inclusiv prin eliminarea oricaror Ambalaje necorespunzatoare, angajatii Carrefour vor proceda la returnarea Ambalajelor SGR prin intermediul echipamentului automat de preluare (RVM) detinut conform Legislatiei Aplicabile.  Ambalajele necorespunzatoare vor fi depozitate conform procedurilor obișnuite, în vederea colectării selective și apoi predate către operatorii cu care Carrefour are contracte privind colectarea și ridicarea deșeurilor din ambalaje. 

 

IX. REGULAMENTUL PRIVIND SERVICIILE DIGITALE

  1. Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale) cunoscut și ca DSA a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.
  2. Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori cât și pentru întreprinderi.
  3. În conformitate cu prevederilor art. 24 alin 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 si, ulterior, cel puțin o dată la șase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.
  4. Astfel, pentru perioada 01.08.2022 – 31.01.2023, BRINGO MAGAZIN SRL raportează o medie de 168500 utilizatori activi.

X. LIMITE DE ACCES SI UTILIZARE A BRINGO

  1. Utilizatorul va folosi pentru accesarea si utilizarea Bringo propriile sale echipamente, sisteme si programe (Smartphone, Tableta, PC, conexiune Internet, browser, computer etc.). Desi Bringo Magazin a depus eforturi pentru asigurarea accesibilitatii si utilizarii interfetei tehnice incluse in proiect prin internet ("online") a informatiilor aferente Bringo, Bringo Magazin nu raspunde pentru compatibilitatea Echipamentelor Informatice, sistemelor sau programelor folosite de Utilizator cu interfata tehnica a Bringo pentru accesarea/furnizarea online a ofertelor.
  2. Utilizatorul nu poate copia, publica, descarca, transmite, vinde, utiliza in aplicatii sau proiecte proprii sau ale unor terti, nici intermedia sau instraina in nici un mod materialele (texte, imagini, secvente video sau audio etc.) publicate in Bringo, fara acordul prealabil scris al Bringo Magazin.
  3. In utilizarea Bringo si/sau pentru contractarea ofertelor din Bringo, Utilizatorul este de acord sa nu: (i) utilizeze Bringo pentru a trimite junk e-mail, spam, mesaje in lant, scheme piramidale sau orice alte mesaje nesolicitate, comerciale sau in alt mod; (ii) afiseze, transmita, publice, distribuie sau difuzeze materiale sau informatii care sunt defaimatoare, ilegale, obscene, indecente, amenintatoare, abuzive, de hartuire sau ilegale; (iii) afiseze, transmita, publice, distribuie sau difuzeze materiale sau informatii care ar putea incita la discriminare, ura sau violenta fata de orice persoana sau un grup, pe criterii de rasa, religie, handicap, nationalitate sau in alt mod ilegal; (iv) ameninte, abuzeze, perturbe sau sa incalce in orice mod drepturile legale (inclusiv drepturile la intimitate) ale altor persoane; (v) utilizeze orice informatii sau materiale in orice maniera care incalca un drept de autor, brevet, marca comerciala sau alt drept de proprietate ale oricarei persoane; (vi) sa incarce fisiere care contin un virus, viermi, troieni sau date corupte care pot afecta functionarea calculatorului sau a proprietatii altuia; (vii) colecteze sau stocheze informatii personale despre alte persoane, inclusiv adrese de e-mail; (viii) faca reclama sau sa ofere cumpararea sau vinderea de bunuri sau servicii in orice scop comercial, cu exceptia cazului in care mijlocul de comunicare pus la dispozitie de Site permite in mod specific astfel de comunicari si numai pentru categoria de servicii si/sau bunuri prevazuta explicit; (ix) se prezinte ca avand o alta identitate in scopul de a insela ori induce in eroare alte persoane; (x) incalce legile sau regulamentele in vigoare; (xi) acceseze/utilizeze Site-ul/ofertele in orice mod care ar putea dezactiva, suprasolicita sau afecta Site-ul/contractarea ori derularea ofertelor sau care ar duce la interferenta cu alta parte care utilizeaza si beneficiaza de Site/oferte; (xii) afiseze, transmita, publice, distribuie sau difuzeze materiale sau informatii pe care nu aveti dreptul de a le transmite potrivit legii sau unui contract ori unei relatii contractuale sau fiduciare (de mandat), cum ar fi de informatii privilegiate sau informatii confidentiale dezvaluite in cursul raporturilor de munca sau al executarii unui acord de confidentialitate; (xiii) altereze rezultatele de evaluare ori sistemul de evaluare a ofertantilor/Utilizatorilor prin autoevaluare sau alte procedee cu efect similar, precum evaluarea pozitiva a unui ofertant cu care aveti relatii de rudenie, de afiliere sau altele care presupun o decizie interesata; (xiv) incerce sa obtina acces neautorizat la oricare dintre oferte, alte conturi, sisteme de computere sau retele conectate la Bringo/oferte prin hacking, spargere de parola sau prin orice alte mijloace.
  4. Orice incalcare a acestor limitari poate duce la blocarea accesului la Bringo a Utilizatorului si/sau la suspendarea contului de Utilizator, precum si, dupa caz, la sesizarea organelor in drept pentru aplicarea sanctiunilor contraventionale sau penale. Aceleasi prevederi se aplica si tentativei.

XI. INREGISTRAREA UTILIZATORULUI

  1. In cazul in care interfata tehnica prin care se comanda Produse solicita Utilizatorului sa se inscrie, respectiv sa isi creeze un cont, Utilizatorului i se va cere să finalizeze procesul de inregistrare prin furnizarea unor informatii si inregistrarea unui nume de utilizator si/sau alte informatii pentru utilizarea interfetei tehnice a Bringo si achizitionarea de Produse. Utilizatorul este responsabil pentru realitatea informatiilor furnizate la inregistrare, precum si pentru pastrarea confidentialitatii datelor si informatiilor transmise acestuia pentru achizitionarea efectiva a Produselor.
  2. In niciun caz Bringo Magazin, sau orice entitati asociate cu Bringo Magazin nu vor fi raspunzatoare pentru nici un fel de pierderi directe sau indirecte aferente si pentru nici un fel de daune care ar rezulta din divulgarea de catre Utilizator a datelor si informatiilor furnizate pentru achizitionarea efectiva a Produselor.
  3. Inregistrarea contului de Utilizator al Utilizatorului in vederea comandarii de Produse poate fi amânată sau refuzată atunci când nu sunt furnizate informatiile necesare solicitate, precum si atunci când Utilizatorul are o situatie care genereaza un conflict de interese incompatibil cu oferta Partenerilor, cu securitatea proiectului Bringo sau cu activitatea Bringo Magazin si/sau a oricarei entitati asociate cu aceasta.
  4. Bringo Magazin sau orice entitate asociata nu are nicio obligatie de a monitoriza activitatea de mandatare a Livratorului Tert si procesul de contractare a Produselor, dar are dreptul de a revizui datele, informatiile si materialele postate in cadrul Bringo prin orice mijloc de comunicare si de a indeparta, discretionar, orice fel de materiale sau date care incalca conditiile de acces si utilizare a Bringo sau care este, in opinia Bringo Magazin, inacceptabil. 

XII. BENEFICII PERSOANE INCADRATE IN GRAD DE HANDICAP

  1. Pentru a beneficia de transport gratuit, clientii trebuie sa se indeplineasca urmatoarele criterii:

a. sa aiba varsta de peste 18 ani, sa fie cetateni romani sau cetateni straini, rezidenti in Romania sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara in Romania, si sa detina un certificat valabil de incadrare in grad de handicap (permanent sau temporar), respectiv sa fie tutori ai unei persoane cetatean roman sau cetatean strain, rezidenta in Romania sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara in Romania si care detine un certificat valabil de incadrare in grad de handicap;

b. sa transmita catre Bringo Magazin consimtamantul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal privind sanatatea in scopul acordarii transportului gratuit, precum si o copie a certificatului de incadrare in grad de handicap impreuna cu numarul de telefon folosit pentru comenzi in aplicatia Bringo la adresa de email contact@bringo.ro.

  1. In baza certificatului de incadrare in grad de handicap, Bringo Magazin emite un voucher de transport gratuit personalizat care se transmite Clientului pe email. Voucherele emise vor avea perioada de valabilitate egala cu valabilitatea certificatului de incadrare in grad de handicap, iar Clientii eligibili vor avea posibilitatea de a-l folosi la toate cumparaturile realizate prin Bringo Magazin, dupa cum urmeaza:
  2. – in cazul persoanelor cu certificat de handicap permanent – pentru plasarea unui numar de maxim 60 comenzi/ an, cu conditia ca valoarea unei comenzi/ a unui cos de cumparaturi sa fie de minim 150 lei
  3. – in cazul persoanelor cu certificat de handicap temporar – pentru plasarea unui numar de maxim 5 livrari gratuite/ luna, cu conditia ca valoarea unei comenzi/ a unui cos de cumparaturi sa fie de minim 150 lei si pana la momentul expirarii certificatului de handicap 
  4. In cazul descoperirii situatiei in care un voucher a fost distribuit si altor persoane decat Utilizatorului caruia i-a fost emis voucerul mentionat la punctul 2 de mai sus, Bringo Magazin isi rezerva dreptul de a bloca utilizarea voucherului pentru a limita folosirea acestuia de catre alte persoane. In eventualitatea unei dispute asupra distribuirii voucherului de transport gratuit sau a suspiciunii de frauda asupra vreunui participant decizia societatii Bringo Magazin este definitiva. 

XIII. CONTINUT FURNIZAT DE UTILIZATORI

  1. Bringo Magazin poate, in mod discretionar, sa permita periodic Utilizatorilor sa transmita, sa incarce, publice sau puna la dispozitia Bringo Magazin, prin intermediul Serviciilor, continut si informatii in format foto / video, media, text (inclusiv sub inclusiv sub forma comentariilor si opiniilor despre Servicii, solicitarilor unor cereri de asistenta, comunicarilor cu Livratorii) („Conținut Furnizat de Utilizatori”). Prin punerea la dispozitie a Conținutului Furnizat de Utilizatori, Utilizatorul acorda Bringo Magazin o licenta valabila la nivel mondial, perpetua, transferabila, cu titlu gratuit, cu drept de sublicentiere, de a utiliza, a copia, a modifica, a crea opere derivate, a distribui, a afisa public, a reprezenta public si a exploata in orice alt mod Continutul Furnizat de Utilizator in toate formatele si pe toate canalele de distributie cunoscute in prezent sau create in viitor.
  2. Utilizatorul declara si garanteaza urmatoarele: (i) este proprietarul unic si exclusiv al intregului Continut Furnizat de Utilizator, sau detine toate drepturile, licentele, acordurile si autorizatiile necesare pentru a acorda Bringo Magazin licenta de mai sus; și (ii) nici Continutul Furnizat de Utilizator, nici transmiterea, incarcare, publicarea sau furnizarea acestuia, nici utilizarea de catre Bringo Magazin a respectivului continut conform acestui contract nu va constitui incalcarea, insusirea ilegala sau nerespectarea drepturilor de proprietate sau de proprietate intelectuala ale unui tert, sau a drepturilor de publicitate sau confidentialitate ale unui tert, nici nu va duce la incalcarea vreunei legi sau reglementari aplicabile.
  3. Utilizatorul se obliga sa nu transmita Continut Furnizat de Utilizator cu caracter denigrator, calomnios, care incita la ura, violent, obscen, pornografic, ilegal sau jignitor, dupa cum stabilește Bringo Magazin la altitudinea sa exclusiva, indiferent daca respectivul material este protejat prin lege sau nu. Bringo Magazin are posibilitatea, dar nu si obligația, de a examina, a monitoriza sau a sterge Continutul Furnizat de Utilizatori, la latitudinea exclusiva a Bringo, in orice moment, indiferent de motiv, fara notificare prealabila.

XIV.  LEGATURI CATRE SITE-URI ALE UNOR TERTE PARTI

  1. Bringo poate include legaturi (link-uri) catre site-uri ale unor terte parti care sunt controlate si intretinute de catre alte persoane. Orice legatura catre/la alte site-uri nu este o aprobare a acestora si Utilizatorul declara ca este de acord ca Bringo Magazin, si oricare dintre entitatile asociate cu Bringo Magazin, inclusiv orice angajat, director sau administrator al lor, nu va fi tinut raspunzator pentru continutul sau disponibilitatea oricaruia dintre respectivele site-uri.

XV. DECLINAREA SI LIMITAREA RASPUNDERII

  1. Utilizarea Bringo se face in conditiile prezente si "CA ATARE", respectiv "ASA CUM ESTE DISPONIBIL", fara nicio reprezentare sau aprobare si fara vreo garantie, fie ea expresa sau implicita, exceptand reprezentarile referitoare la plati facute de Utilizator prin intermediul Bringo.
  2. Bringo Magazin si entitatile asociate cu Bringo Magazin, inclusiv orice angajat, director sau administrator al acestora, nu vor fi raspunzatori pentru nicio pierdere directa, indirecta sau aferenta si pentru nici un fel de prejudicii (incluzand, fara a se limita la: pierderea afacerii sau oportunitatii, pierderea de date, venituri sau profituri de orice fel) decurgand din sau in legatura cu utilizarea Bringo, sau furnizarea oricaror Servicii.
  3. Bringo Magazin nu declara si nu ofera nici o garantie ca Bringo va raspunde asteptarilor Utilizatorului altfel decat s-a prevazut explicit sau ca vor indeplini anumite cerinte si nici ca functionalitatea Bringo va fi neintrerupta sau fara erori, ca defectele vor fi corectate sau ca proiectul, produsele din cadrul proiectului sau serverul care le face disponibile sunt lipsite de virusi informatici sau orice alte elemente care pot afecta sistemele cu care interactioneaza direct sau indirect.
  4. Bringo Magazin si/sau entitatile asociate cu Bringo isi rezerva dreptul de a refuza Utilizatorului oricand accesul la aplicatia Bringo si de a nu raspunde pentru utilizarea neautorizata/frauduloasa a Bringo.
  5. Bringo Magazin si/sau entitatile asociate cu Bringo isi rezerva dreptul de a refuza sau de a elimina imagini sau texte postate in Bringo ori transmise prin mijloacele de comunicare si/sau de utilizare a ofertelor.

XVI. DESPAGUBIRI

  1. Prin utilizarea Bringo, respectiv a interfetei tehnice de contractare a Produselor, Utilizatorul isi exprima acordul sa despagubeasca si sa exonereze de raspundere Bringo Magazinsi/sau entitatile asociate cu Bringo Magazin, inclusiv orice angajat, director sau administrator al lor, in legatura cu orice incalcare a acestui Contract pe care Utilizatorul o savarseste, ca si in legatura cu orice pretentie sau cerere impotriva Bringo Magazin si/sau a oricaror firme asociate cu Bringo Magazin, inclusiv a angajatilor, directorilor sau administratorilor acestora facuta de catre o terta parte si care decurge din utilizarea neconforma de catre Utilizator a Bringo si/sau din transmiterea oricarui element de continut transmis prin intermediul Bringo, incluzand, fara limitare, toate cererile, actiunile, procedurile, pierderile, daunele-interese, costurile, cheltuielile (inclusiv costurile rezonabile si cheltuieli legale), oricum ar fi suferite sau suportate de catre Bringo Magazin si/sausau de catre entitatile asociate cu Bringo.

XVII. DREPTURI DE AUTOR, PROPRIETATEA INTELECTUALA

  1. Bringo Magazin deține drepturile de autor și toate celelalte drepturi de proprietate intelectuală cu privire la Bringo, inclusiv cu privire la continutul Bringo si/sau programele de calculator asociate Bringo, iar Partenerii, Clientii și Livratorii nu vor disputa sau contesta, direct sau indirect, în timpul desfășurării relațiilor contractuale și după încetarea Contractului, oricare din aceste drepturi ale Bringo Magazin și/sau afiliaților acestuia și nici validitatea acestora.
  2. În vederea îndeplinirii obligațiilor acestora ce derivă din Contract, Partenerii, Clienții și Livratorii vor folosi drepturile de proprietate intelectuală ale Bringo Magazin și/sau ale afiliaților săi deținute asupra Bringo și/sau asupra materialelor cu privire la Bringo în limitele obiectului acestui Contract.
  3. Partenerii, Clienții și Livratorii nu vor reproduce, copia, duplica si/sau utiliza (altfel decat este prevazut in acest Contract) programul de calculator Bringo si nicio parte a Bringo, ori mărcile deținute de Bringo Magazin și/sau de orice afiliat al său fără consimțământul Bringo Magazin exprimat în scris.
  4. Partenerul, Clientul sau Livratorul nu va înregistra la nicio instituție/autoritate/organism național sau internațional, în mod direct sau indirect, sub nicio circumstanță, fără aprobarea expresă prealabilă a Bringo Magazin, mărci, denumiri, domenii de internet, firme, logo-uri, drepturi de autor sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală, precum și orice alte derivate ale acestora deținute de Bringo Magazin și/sau oricare afiliat al Bringo Magazin. Această obligație este esențială, astfel încât, în caz de încălcare a acesteia de către un Partener, Client sau Livratori și partea care a încălcat această obligatie va transfera sau cesiona imediat către Bringo Magazin drepturile derivate din această înregistrare și va plăti eventualele daune cauzate Bringo Magazin. Numele produselor, brandurile, logourile, siglele şi numele de companii sunt mărci înregistrate ale deţinătorilor respectivi.
  5. Dreptul Partenerilor, Clienților și Livratorilor de a folosi mărcile, simbolurile, programul de calculator ale Bringo Magazin (conform celor prevazute in mod expres in acest Contract) va înceta imediat la încetarea, din orice motiv, a acestui Contract.

XVIII. NULITATE

  1. Daca oricare dintre clauzele acestui Contract va fi declarata de o instanta competenta ca invalida, ilegala sau inaplicabila din orice motiv, respectiva clauza (orice termen/conditie) va fi inlaturat(a) iar restul clauzelor (termenilor si conditiilor) vor ramane in vigoare, continuand sa produca efecte, fiind obligatorii si executorii. In cazul unei astfel de nulitati, clauzele, termenii si/sau conditiile anulate vor fi inlocuiti/inlocuite cu altii/altele adecvate in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care hotararea judecatoreasca de declarare a nulitatii produce efecte juridice.

XIX. LEGEA APLICABILA SI INSTANTA DE JUDECATA

  1. Acest Contract va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legile din Romania, iar orice dispute sau litigii dintre parti in legatura cu acesta vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul social al Bringo Magazin.

XX. MODIFICAREA SI ACTUALIZAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR

  1. Bringo Magazin isi rezerva dreptul de a modifica periodic acest Contract, precum si orice alti termeni si conditii speciale afisate in Bringo. Modificarile vor intra in vigoare in momentul in care Bringo Magazin publica respectivele conditii actualizate, sau cand publica politicile modificate sau condițiile suplimentare in sectiunile aferente Serviciul relevant pentru care acestea sunt aplicabile. Accesarea sau utilizarea in continuare a Serviciilor dupa respectiva publicare constituie acordul Utilizatorului de a respecta condițiile modificate