Are you sure you want to perform this action?
Bringo este primul produs 100% românesc, prin care am lansat serviciul de “personal shopping”. Asta înseamnă că livratorii Bringo îți vor face cumpărăturile așa cum le-ai face tu, dar fără să te mai deplasezi la magazin.
Ne mândrim cu conceptul de personal shopper și livratorii noștri vor face cumpărăturile pentru tine exact așa cum le-ar face pentru ei. Adică marfa aleasă cu grijă și orice detaliu al comenzii verificat cu tine.
Echipa noastră de Customer Support este gata să te ajute:
Oricând dorești, îți stăm cu drag la dispoziție, pe Facebook Messenger sau pe email (la contact@bringo.ro), iar în curând și pe chat în aplicațiile mobile și pe web.
Pentru că ne dorim sa fim cât mai eficienți în rezolvarea problemelor întâmpinate de tine, trimițându-ne un e-mail sau scriindu-ne pe Facebook, ne asigurăm că, în momentul în care te contactăm, situația menționată de tine este deja investigată.
Pentru a putea plasa o comandă este nevoie de crearea unui cont.
Bringo este disponibil atât prin aplicație (descarcă aplicația „Bringo Delivery” din Google Play sau AppStore) cât și pe site-ul bringo.ro, pentru oricare dintre variante fiind necesară crearea unui cont.
Configurarea contului se face urmând pașii de mai jos:
Adresa trebuie selectata din sugestiile Google (serviciul de localizare pe care il folosim este Google Maps), detaliile adresei le treceti in observatii (apartament, interfon etc).
Dupa ce adresa este salvata si vedeti afisate magazinele partenere alocate conform adresei dvs veti putea adauga produse in cos.
Acelasi cont poate fi folosit atat in aplicatie cat si pe web, logarea in cont fiind obligatorie inainte de adaugarea produselor in cos.
În conformitate cu Regulamentul 679/2016 („GDPR”) pentru solicitările care presupun prelucrarea datelor cu caracter personal, va amintim că, orice modificare a contului de client poate fi efectuata direct de catre dumneavoastra personal prin intermediul setarilor din contul de client Bringo.
Astfel pentru stergerea contului dumneavoastra/extragerea datelor din contul dumneavoastra trebuie sa accesati contul dumneavoastra de client iar de acolo aveti posibilitatea sa extrageti datele sau sa solicitati stergerea contului.
Pentru modificarea adresei de email este necesar sa transmiteți solicitarea dumneavoastra pe mail catre contact@bringo.ro.
Numarul de telefon nu poate fi schimbat, trebuie sa va creati alt cont.
Metodele de plata disponibile pentru livrarea la domiciliu sunt urmatoarele:
Top of Form
Gasiti toate detaliile referitoare la metodele de plata acceptate in sectiune Termeni si Conditii
Prima livrare este gratuita, ulterior taxa de livrare a produselor achiziționate la noi variază între 9,99 și 29,99 lei. Excepție face categoria “Comandă orice”, pentru care se aplică o taxă fixă de 49,99 lei.
Avem, impreuna cu partenerii nostri, o multitudine de promotii care iti confera transport gratuit, urmareste-le in rubrica „promotii” de pe web sau in caruselul din aplicatie si adauga in cos produsele indicate in detaliile campaniei, in functie de preferintele/nevoile tale.Taxa de transport se va scadea automat daca sunt respectate conditiile campaniei alese.
De asemenea, prima livrare este gratuita pentru comenzi în valoare mai mare de 49 RON.
Timpul de livrare al comenzii este intre 90-120 minute dar acesta poate fi influentat major de anumiti factori externi:conditii meteo, trafic, zile de livrare gratuita cand numarul comenzilor creste simtitor.
Indata ce comanda este preluata de catre un livrator, in aplicatie este prezentat timpul estimat de livrare al acesteia.
Eventualele intarzieri sunt anuntate de catre livratorii nostri.
Imediat ce comanda este preluata de un livrator este afisat timpul estimativ de livrare in detaliile comenzii. Timpul estimativ depinde de magazinul partener ales si de cat de aglomerat este intervalul orar in care a fost plasata comanda. In plus pentru orice problema legata de comanda puteti lua legatura cu livratorul prin sectiunea de mesagerie din interiorul comenzii.
Pentru produsele congelate sunt folosite ladite frigorifice/gheata. Restul produselor sunt plasate in sacosi biodegradabile, sau daca respectiva comanda este voluminoasa atunci se vor folosi, cu acordul dumneavoastra, sacosile tesute mai rezistente decat cele din material biodegradabil.
Bringo este un serviciu de livrare de uz caznic, iar daca o comanda depaseste limita uzuala si nu avem posibilitatea de a transporta sau cara cumparaturile, livratorul poate anula o comanda de tip en-gross. Astfel limitele de comanda sunt urmatoarele:
Pentru Hipermarket:
Pentru Super si Express:
Nu avem o limita minima de comanda.
Nu, Bringo fiind un serviciu de livrare nu putem garanta rezervarea produselor puse in cos la o comanda, disponibilitatea acestora depinde de stocurile de la raft in momentul pregatirii comenzi iar magazinele au si vanzare offline.
In cazul in care un produs nu este gasit in stoc acesta poate fi inlocuit cu un produs similar calitate/pret cu acordul clientului care va fi contactat de catre livrator in aceasta privinta.
Nu, toate comenzile sunt livrate in aceeasi zi, insa ai optiunea de a alege un interval orar de livrare dorit, selectand/apasand functia „Livrare planificata”, inainte de plasarea comenzii. Comanda planificata ramane activa in sistem, iar cu 30 de minute inainte de intervalul de livrare selectat se va aloca un livrator care v-a pregati comanda. Vei primi comanda in aceeasi zi, dar si la ora dorita.
Trimiti un mesaj livratorului in cont, rubrica „Mesaje” de la comanda activa sau daca nu are inca un livrator alocat, ne scrii.
Da, adresa din cont trebuie sa fie aceeasi cu cea de livrare(o vei modifica si pe cea din cont)
Da, creezi cont si o poti plati chiar tu, alegand plata online.
Doar ca la crearea contului trebuie folosit un numar de telefon valabil pe teritoriul Romaniei.
Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro
Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro
Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro. Pentru produsele prospete sau care trebuie tinute la o temperatura controlata, va rugam sa ne contactati in 24-48 ore cel tarziu
Livratorii
Livratorii sunt curieri independenti conectati la platforma noastra, au propriul vehicul și smartphone și isi dau silinta sa obtina atat beneficii personale cat si sa va ajute la economisirea timpului livrand si chiar pregating uneori comenzile pentru dvs ca sic and ar face-o pentru ei.
Vreți să fiți livrator? Va rugam sa ne trimiteti un mesaj completand formularul de aici: https://www.bringo.ro/ro/contact si alegand subiectul Vreau sa devin livrator Bringo.
Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro. Din punct de vedere tehnic nu putem bloca un livrator, in schimb te asiguram ca vom lua toate masurile interne astfel incat fiecare livrator sau colaborator sa trateze cu profesionalism fiecare comanda
În momentul de față, această opțiune nu este disponibilă în site sau app, dar lucrăm activ pentru a implementa cât mai curând și această funcționalitate.
Daca doriti factura pe firma pentru cumparaturile efectuate va puteti salva datele de facturare direct in aplicatie. Practic, cand se apasa "Plaseaza comanda" la ultimul pas unde se bifeaza metoda de plata este si butonul pentru emitere factura (atunci cand se bifeaza acel "buton" apare o fereastra unde se pot introduce datele firmei). Dupa ce ati introdus toate datele necesare, plasati comanda. Factura pentru cumparaturi o veti avea din partea livratorului la primirea comenzii, iar factura si chitanta de transport se va transmite automat pe adresa de email aferenta contului Bringo.
O alta modalitate de emitere a facturii este aplicatia "Carrefour". Va instalati aplicatia, va faceti cont si dupa logare scanati codul de bare ce se afla pe bonul fiscal aferent cumparaturilor efectuate prin Bringo. Introduceti datele de facturare si veti primi factura scanata pe adresa de e-mail.
Atentie! Chitanta de transport se emite numai daca este selectionata ca metoda de plata “plata cash”.
Puteti efectua schimabarea parolei accesand rubrica “Ai uitat parola?” afisata inainte de conectarea in cont.
Ne scrieti pe fb, chat sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro
In cazul în care plata online nu se confirmă până la recepționarea comenzii, livratorul propune variante de plată la livrare: cu cardul la POS-ul livratorului, cash sau prin link de plată alternativ
Magazinele sunt afisate in functie de noul sistem de localizare de la Google si ce magazin considera acesta ca fiind cel mai apropiat de adresa.Din pacate magazinul nu se poate modifica.
Pretul total al comenzii din aplicatie este o estimare, costul final de pe bonul fiscal putand fi diferit, in plus sau in minus, in functie de produsele finale alese din magazin, si anume: cosul si costul poate fi modificat in functie de disponibilitatea produselor, inlocuirea acestora, greutatea si cantitatea achitionata pentru produsele vrac/per kg.
Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa introduceti codul respectiv in rubrica "Voucher" din aplicatie sau rubrica "Cod promotional" de pe site, inainte de plasarea comenzii.
Nu exista un spatiu alocat acestor vouchere valorice in aplicatia Bringo pentru cupoane. Este o campanie Carrefour.
Pentru a beneficia de reducere trebuie ca, dupa plasarea comenzii, sa trimiteti livratorului poza bonului fiscal cu acel cod de reducere, pentru ca acesta sa il poata scana la casa de marcat. Dupa scanarea cuponului, reducerea se aplica pe bonul fiscal.
Veti plati suma finala de pe bonul fiscal, nu cea estimata in aplicatie.
Este o campanie exclusiva de fidelizare Carrefour, valabila doar din aplicatia Carrefour.
Accesează rubrica Loialitate din app și introdu codul tău Act For Good Carrefour. Codul tău Act For Good îl găsești în pagina “Home” din aplicația Carrefour, apasă lung pe el pentru a-l copia. Selectează folosirea cardului de loialitate la finalizarea comenzii din Carrefour prin Bringo, iar shopperul tău personal va scana codul tău Act For Good când achită produsele la casa de marcat. Reducerile se vor aplica pe bon, iar punctele vor fi transferate direct în contul tău Act For Good din aplicația Carrefour.
Ca să te bucuri de reducerile Act for Good, aplică următorii pași:
Si gata! Tu cumperi pentru tine, dar faci și bine. Livratorul va scana codul, reducerile se vor aplica pe bon, iar punctele vor fi trimise direct în contul tău Act for Good din aplicația Carrefour.
32. Cum imi pot sterge contul / anonimiza datele?
Pentru a iti sterge contul / anoniiza datele, este nevoie sa intri in meniul "Cont", sectiunea "Setari" si sa apesi butonul "Sterge acest cont". Dupa confirmare, contul va fi sters si datele anonimizate.
Are you sure you want to perform this action?