Întrebări frecvente

Inapoi in site
  1. Ce este Bringo?

Bringo este primul produs 100% românesc, prin care am lansat serviciul de “personal shopping”. Asta înseamnă că livratorii Bringo îți vor face cumpărăturile așa cum le-ai face tu, dar fără să te mai deplasezi la magazin.

Ne mândrim cu conceptul de personal shopper și livratorii noștri vor face cumpărăturile pentru tine exact așa cum le-ar face pentru ei. Adică marfa aleasă cu grijă și orice detaliu al comenzii verificat cu tine.

  1. Cum pot lua legătura cu voi?

Echipa noastră de Customer Support este gata să te ajute:

  • Luni - Vineri: 09-21
  • Sâmbătă - Duminică: 09-18

Oricând dorești, îți stăm cu drag la dispoziție, pe Facebook Messenger sau pe email (la contact@bringo.ro), iar în curând și pe chat în aplicațiile mobile și pe web.

Pentru că ne dorim sa fim cât mai eficienți în rezolvarea problemelor întâmpinate de tine, trimițându-ne un e-mail sau scriindu-ne pe Facebook, ne asigurăm că, în momentul în care te contactăm, situația menționată de tine este deja investigată.

  1. Cum fac o comandă?

Pentru a putea plasa o comandă este nevoie de crearea unui cont.

Bringo este disponibil atât prin aplicație (descarcă aplicația „Bringo Delivery” din Google Play sau AppStore) cât și pe site-ul bringo.ro, pentru oricare dintre variante fiind necesară crearea unui cont.

  1. Cum îmi fac cont?

Configurarea contului se face urmând pașii de mai jos:

  • pe web: în „Informații personale” se va nota numărul de telefon care trebuie verificat - dați click pe butonul”Verificat” din dreptul acestuia. Veți primi un cod de validare care trebuie introdus în spațiul dedicat.

Adresa trebuie selectata din sugestiile Google (serviciul de localizare pe care il folosim este Google Maps), detaliile adresei le treceti in observatii (apartament, interfon etc).

Dupa ce adresa este salvata si vedeti afisate magazinele partenere alocate conform adresei dvs veti putea adauga produse in cos.

Acelasi cont poate fi folosit atat in aplicatie cat si pe web, logarea in cont fiind obligatorie inainte de adaugarea produselor in cos.

  1. Cum imi modific datele contului?

În conformitate cu Regulamentul 679/2016 („GDPR”) pentru solicitările care presupun prelucrarea datelor cu caracter personal, va amintim că, orice modificare a contului de client poate fi efectuata direct de catre dumneavoastra personal prin intermediul setarilor din contul de client Bringo.

Astfel pentru stergerea contului dumneavoastra/extragerea datelor din contul dumneavoastra trebuie sa accesati contul dumneavoastra de client iar de acolo aveti posibilitatea sa extrageti datele sau sa solicitati stergerea contului. 

Pentru modificarea adresei de email este necesar sa transmiteți solicitarea dumneavoastra pe mail catre contact@bringo.ro.

Numarul de telefon nu poate fi schimbat, trebuie sa va creati alt cont.

  1. Care sunt optiunile privind metoda de plata?

Metodele de plata disponibile pentru livrarea la domiciliu sunt urmatoarele:

  • plata online - selectiona la finalizarea comenzii "plata online" si in momentul  in care livratorul achita produsele la casa de marcat si introduce suma finala in sistem se activeaza in interiorul comenzii si link-ul de plata. De asemenea este transmis si un mesaj de notificare prin care clientul este anuntat ca poate efectua plata si care este suma finala care trebuie achitata. 

  • plata card, la POS-ul livratorului

  • numerar - la primirea comenzii

  • plata cu cardul de masa - acceptam plata online cu card de masa de la UP, Sodexo si Edenred. Momentan aceasta metoda de plata este disponibilă doar pentru comenzile de la Carrefour, Penny si Cora.

Gasiti toate detaliile referitoare la metodele de plata acceptate in sectiune Termeni si Conditii


  1. Cat costa livrarea?

Prima livrare este gratuita, ulterior taxa de transport este intre 7.99 si 29.99 lei in functie de magazinul partener de la care doriti sa faceti comanda si in functie de distanta.

Este posibil, ca pentru anumite magazine partenere, sa regasiti, la finalul cosului urmatoarele modificari:

  1. Distanta.Taxa de livrare standard va fi de 17.99 RON pentru intervalul de 0-2 km (adresa clientului fata de magazin,) dar in functie de distanta adresei clientului, fata de magazin se vor afisa urmatoarele suprataxe:
    • 2-4 km: +2.00 RON
    • 4-6 km: +4.00 RON
    • 6-8 km: +6.00 RON
    • 8-14 km: +8.00 RON
    • 14-20km: +12.00 RON
  2. Greutate cos.Cosurile intre 0-30 kg nu vor avea nici o suprataxa, in schimb cele mai mari de 30Kg vor avea urmatoarele suprataxe:
    • 30-50 kg: +1.99 RON
    • 50-70 kg: +3.99 RON
    • 70-90 kg: +5.99 RON
    • 90-120 kg: +7.99 RON
    • 120-150 kg: +9.99 RON
  3. Valoare cos. Cosurile mai mici de 100 ron vor avea o suprataxa fixa de 2.99 RON.
  1. Vreau livrare gratuita, ce pot sa fac?

Avem, impreuna cu partenerii nostri, o multitudine de promotii care iti confera transport gratuit, urmareste-le in rubrica „promotii” de pe web sau in caruselul din aplicatie si adauga in cos produsele indicate in detaliile campaniei, in functie de preferintele/nevoile tale.Taxa de transport se va scadea automat daca sunt respectate conditiile campaniei alese.

De asemenea, prima livrare este gratuita pentru comenzi în valoare mai mare de 49 RON.

  1. Care este timpul de livrare al comenzii mele?

Timpul de livrare al comenzii este intre 90-120 minute dar acesta poate fi influentat major de anumiti factori externi:conditii meteo, trafic, zile de livrare gratuita cand numarul comenzilor creste simtitor.

Indata ce comanda este preluata de catre un livrator, in aplicatie este prezentat timpul estimat de livrare al acesteia.

Eventualele intarzieri sunt anuntate de catre livratorii nostri.

Imediat ce comanda este preluata de un livrator este afisat timpul estimativ de livrare in detaliile comenzii. Timpul estimativ depinde de magazinul partener ales si de cat de aglomerat este intervalul orar in care a fost plasata comanda. In plus pentru orice problema legata de comanda puteti lua legatura cu livratorul prin sectiunea de mesagerie din interiorul comenzii.

  1. Cum sunt transportate produsele?

Pentru produsele congelate sunt folosite ladite frigorifice/gheata. Restul produselor sunt plasate in sacosi biodegradabile, sau daca respectiva comanda este voluminoasa atunci se vor folosi, cu acordul dumneavoastra, sacosile tesute mai rezistente decat cele din material biodegradabil. 

  1. Care este limita minima/maxima a unei comenzi?

Bringo este un serviciu de livrare de uz caznic, iar daca o comanda depaseste limita uzuala si nu avem posibilitatea de a transporta sau cara cumparaturile, livratorul poate anula o comanda de tip en-gross. Astfel limitele de comanda sunt urmatoarele:

Pentru Hipermarket:

  • maximum 50 de articole;

  • maxmum 12 articole din fiecare produs;

  • maximum 24L pentru lichide;

Pentru Super si Express:

  • maximum 10  de articole;

  • maxmum 12 articole din fiecare produs;

  • maximum 24L pentru lichide;

Nu avem o limita minima de comanda.

  1. Produsele din coșul meu sunt rezervate?

Nu, Bringo fiind un serviciu de livrare nu putem garanta rezervarea produselor puse in cos la o comanda, disponibilitatea acestora depinde de stocurile de la raft in momentul pregatirii comenzi iar magazinele au si vanzare offline.

In cazul in care un produs nu este gasit in stoc acesta poate fi inlocuit cu un produs similar calitate/pret cu acordul clientului care va fi contactat de catre livrator in aceasta privinta.

  1. Pot programa o comanda?

Nu, toate comenzile sunt livrate in aceeasi zi, insa ai optiunea de a alege un interval orar de livrare dorit, selectand/apasand functia „Livrare planificata”, inainte de plasarea comenzii. Comanda planificata ramane activa in sistem, iar cu 30 de minute inainte de intervalul de livrare selectat se va aloca un livrator care v-a pregati comanda.  Vei primi comanda in aceeasi zi, dar si la ora dorita. 

  1. Cum anulez o comanda?

Trimiti un mesaj livratorului in cont, rubrica „Mesaje” de la comanda activa sau daca nu are inca un livrator alocat, ne scrii.

  1. Pot comanda la o alta adresa decat cea din contul meu?

Da, adresa din cont trebuie sa fie aceeasi cu cea de livrare(o vei modifica si pe cea din cont)

  1. Locuiesc in strainatate, pot plasa o comanda pentru cunoscutii mei din tara?

Da, creezi cont si o poti plati chiar tu, alegand plata online.

Doar ca la crearea contului trebuie folosit un numar de telefon valabil pe teritoriul Romaniei.

  1. Am primit produse deteriorate/incomplete , ce fac?

Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro

  1. Am pret/preturi diferite in aplicatie fata de bonul fiscal

Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro

  1. Vreau sa returnez un produs, ce fac?

Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro. Pentru produsele prospete sau care trebuie tinute la o temperatura controlata, va rugam sa ne contactati in 24-48 ore cel tarziu

Livratorii

  1. Cine livreaza comanda mea, cine sunt livratorii?

Livratorii sunt curieri independenti conectati la platforma noastra, au propriul vehicul și smartphone și isi dau silinta sa obtina atat beneficii personale cat si sa va ajute la economisirea timpului livrand si chiar pregating uneori comenzile pentru dvs ca sic and ar face-o pentru ei.

Vreți să fiți livrator? Va rugam sa ne trimiteti un mesaj completand formularul de aici: https://www.bringo.ro/ro/contact si alegand subiectul Vreau sa devin livrator Bringo.

  1. Comportamentul livratorului nu a fost adecvat, ce fac?

Va rugam sa ne scrieti pe chat, pe facebook sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro. Din punct de vedere tehnic nu putem bloca un livrator, in schimb te asiguram ca vom lua toate masurile interne astfel incat fiecare livrator sau colaborator sa trateze cu profesionalism fiecare comanda

  1. Pot lăsa bacșiș livratorului din site sau din app?

În momentul de față, această opțiune nu este disponibilă în site sau app, dar lucrăm activ pentru a implementa cât mai curând și această funcționalitate.

  1. Vreau factura pentru produsele din comanda, cum procedez?

Daca doriti factura pe firma pentru cumparaturile efectuate va puteti salva datele de facturare direct in aplicatie. Practic, cand se apasa "Plaseaza comanda" la ultimul pas unde se bifeaza metoda de plata este si butonul pentru emitere factura (atunci cand se bifeaza acel "buton" apare o fereastra unde se pot introduce datele firmei). Dupa ce ati introdus toate datele necesare, plasati comanda. Factura pentru cumparaturi o veti avea din partea livratorului la primirea comenzii, iar factura si chitanta de transport se va transmite automat pe adresa de email aferenta contului Bringo. 

O alta modalitate de emitere a facturii este aplicatia "Carrefour". Va instalati aplicatia, va faceti cont si dupa logare scanati codul de bare ce se afla pe bonul fiscal aferent cumparaturilor efectuate prin Bringo. Introduceti datele de facturare si veti primi factura scanata pe adresa de e-mail.

Atentie! Chitanta de transport se emite numai daca este selectionata ca metoda de plata “plata cash”.

  1. Mi-am uitat parola, ce fac?

Puteti efectua schimabarea parolei accesand rubrica “Ai uitat parola?” afisata inainte de conectarea in cont.

  1. Am platit de 2 ori, ce fac?

 Ne scrieti pe fb, chat sau pe adresa de e-mail:contact@bringo.ro

  1. Am primit o eroare la accesarea link-ului pt plata, ce fac?

In cazul în care plata online nu se confirmă până la recepționarea comenzii, livratorul propune variante de plată la livrare: cu cardul la POS-ul livratorului, cash sau prin link de plată alternativ

  1. Vreau sa comand din alt magazin(sa pot alege magazinul), cum fac?

Magazinele sunt afisate in functie de noul sistem de localizare de la Google si ce magazin considera acesta ca fiind cel mai apropiat de adresa.Din pacate magazinul nu se poate modifica.

  1. De ce suma totala de plata din aplicatie difera de cea de pe bon?

Pretul total al comenzii din aplicatie este o estimare, costul final de pe bonul fiscal putand fi diferit, in plus sau in minus, in functie de produsele finale alese din magazin, si anume: cosul si costul poate fi modificat in functie de disponibilitatea produselor, inlocuirea acestora, greutatea si cantitatea achitionata pentru produsele vrac/per kg.

  1. Cum folosesc un voucher pentru livrare gratuita?

Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa introduceti codul respectiv in rubrica "Voucher" din aplicatie sau rubrica "Cod promotional" de pe site, inainte de plasarea comenzii.

  1. Cum folosesc voucherele/cupoanele valorice?

Nu exista un spatiu alocat acestor vouchere valorice in aplicatia Bringo pentru cupoane. Este o campanie Carrefour. 

Pentru a beneficia de reducere trebuie ca, dupa plasarea comenzii, sa trimiteti livratorului poza bonului fiscal cu acel cod de reducere, pentru ca acesta sa il poata scana la casa de marcat. Dupa scanarea cuponului, reducerea se aplica pe bonul fiscal.

Veti plati suma finala de pe bonul fiscal, nu cea estimata in aplicatie.

  1. Ce este AFG?

Este o campanie exclusiva de fidelizare Carrefour, valabila doar din aplicatia Carrefour.

Accesează rubrica Loialitate din app și introdu codul tău Act For Good Carrefour. Codul tău Act For Good îl găsești în pagina “Home” din aplicația Carrefour, apasă lung pe el pentru a-l copia. Selectează folosirea cardului de loialitate la finalizarea comenzii din Carrefour prin Bringo, iar shopperul tău personal va scana codul tău Act For Good când achită produsele la casa de marcat. Reducerile se vor aplica pe bon, iar punctele vor fi transferate direct în contul tău Act For Good din aplicația Carrefour.

Ca să te bucuri de reducerile Act for Good, aplică următorii pași:

  • Descarcă aplicația Carrefour și creează-ți contul Act for Good. Apoi, în pagina “Home” al aplicației Carrefour vei găsi un cod de bare. Apasă lung pe el pentru a-l copia.

  • Accesează rubrica Loialitate din app Bringo și introdu acolo codul tău Act For Good Carrefour.

  • Plasează comanda în aplicatia Bringo, și selectează folosirea cardului de loialitate la finalizarea comenzii. 

Si gata! Tu cumperi pentru tine, dar faci și bine. Livratorul va scana codul, reducerile se vor aplica pe bon, iar punctele vor fi trimise direct în contul tău Act for Good din aplicația Carrefour.


   32. Cum imi pot sterge contul / anonimiza datele?

Pentru a iti sterge contul / anoniiza datele, este nevoie sa intri in meniul "Cont", sectiunea "Setari" si sa apesi butonul "Sterge acest cont". Dupa confirmare, contul va fi sters si datele anonimizate.